فناوری

رونمایی همراه اول از استادیوم متاورسی در الکامپ 1403

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

محصول بومی ورزشگاه متاورسی بر اساس نسل های جدید ارتباطی در سالن اختصاصی همراه اول در نمایشگاه بین المللی الکامپ ۱۴۰۳ رونمایی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه همراه اول در رویداد Alcomp 1403 با شعار «اتصال به آینده هوشمند» از جدیدترین خدمات دیجیتال با محوریت فناوری های نوین نسل پنجم رونمایی کرد.

محصول بومی استادیوم متاورسی بر روی پلت فرم شبکه نسل ۴.۵ و ۵ با نام “دیریبلند” که بر اساس فضای متاورسی و دوقلوهای دیجیتالی ساخته شده است، امکان ایجاد نسخه های دیجیتال تعاملی شامل محیط، سیستم و فرآیند را از دنیای فیزیکی و با استفاده از آن فراهم می کند. از نسل پنجم (۵G) زیرساخت پرسرعت شبکه همراه اول، قادر به ارائه خدمات مختلف از جمله محیط ورزشگاه مجازی است.

در این محصول طراحی و توسعه زیرساخت و پلتفرم فنی با قابلیت تعامل، مدلسازی و طراحی تجربه مشتری و پیاده سازی در قالب نسخه موبایل اندروید و عینک واقعیت مجازی برای کاربران و علاقه مندان انجام شده است.

تست واقعی این محصول در این نمایشگاه با کمک بازدیدکنندگان در رده های سنی مختلف انجام می شود که با دریافت پیشنهادات مختلف در بهبود و توسعه آینده این محصول استفاده خواهد شد. در طراحی، توسعه و تست این محصول از روش هایی مانند چابک و ناب استارتاپ استفاده شده است.

در آینده نزدیک ضمن توسعه پلتفرم و تجاری سازی این محصول و با بهره گیری از زیرساخت های یکپارچه و پرسرعت آن، تقویت کسب و کارهایی مانند رویدادهای بازی های مجازی، آموزشی، درمانی و … را در دستور کار خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا