ترندهای روز

رویای پولدار شدن با یک همستر دیجیتال؛ همستر کامبت چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

همشهری آنلاین: احتمالا چند روزی است که با لینک دعوت دوستان و آشنایان خود برای شرکت در بازی «همستر کامبت» مواجه شده اید.

در واقع «همستر کامبت» (همستر کامبت) یک ستاره در حال ظهور در دنیای بازی های رمزنگاری تلگرام است که کاربران می توانند با بازی در آن سکه های مجازی به دست آورند. موارد مشابهی در پلتفرم ها و وب سایت های مختلف دیده شده است. پلتفرم هایی که از شما می خواهند در آنجا بیشتر فعال باشید تا سکه های بیشتری به دست آورید.

همستر کمبت چیست؟

Hamster Combat یک پلتفرم مبتنی بر فناوری بلاک چین است که در دنیای بازی های دیجیتال به ویژه بازی های مبتنی بر NFT یا توکن های غیرقابل تعویض فعالیت می کند. در این پلتفرم، بازیکنان می توانند همسترهای دیجیتالی خود را پرورش دهند و از آنها برای شرکت در مسابقات و نبردها استفاده کنند.

روش کسب درآمد

با ورود به چنین فضایی شروع به کسب سکه می کنید. به شما قول داده شده است که بتوانید در آینده نزدیک سکه های به دست آمده را در یک صرافی ارز دیجیتال بفروشید یا آنها را به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید. اتصال کیف پول دیجیتال به این برنامه یکی از حساس ترین مراحل است. بسیاری در نهایت متوجه می شوند که نمی توانند دارایی های خود را انتقال دهند زیرا کیف پول دیجیتال آنها معتبر نیست! علاوه بر این، هیچ تضمینی برای دریافت سکه در پایان و البته مدت زمان ادامه این بازی وجود ندارد. با این حال، از یک چیز مطمئن باشید؛ سازندگان برندگان واقعی این بازی هستند!
ویژگی ها و عناصر مبارزه با همستر

همسترهای دیجیتال: بازیکنان می توانند همسترهای دیجیتال منحصر به فرد را ایجاد کنند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند. این همسترها به عنوان NFT ذخیره می شوند و بازیکنان می توانند آنها را بخرند و بفروشند.

نبردها و مسابقات: مبارزه با همستر به بازیکنان اجازه می دهد تا همسترهای خود را در نبردها و مسابقات مختلف درگیر کنند. این مسابقات می تواند شامل نبردهای تک به تک، مسابقات و چالش های دیگر باشد.

تجارت و تجارت: بازیکنان می توانند همسترهای خود را در بازارهای دیجیتال بفروشند یا همسترهای دیگران را بخرند. از آنجا که این همسترها NFT هستند، هر کدام دارای ارزش ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند که می توانند در بازار معامله شوند.

جوایز و جوایز: بازیکنان می توانند با شرکت در رقابت ها و کمپین ها جوایز و جوایز مختلفی کسب کنند. این جوایز می‌تواند شامل توکن‌های دیجیتال، آیتم‌های ویژه درون بازی یا همسترهای کمیاب باشد.

کلاهبرداری است یا قانونی؟

نمی توان در این مورد خیلی دقیق چیزی گفت. از آنجایی که با انجام این بازی چیزی از ارزش مالی خود را از دست نمی دهید، فرض کنید دارایی های شما در اینجا در معرض خطر است، اما در عین حال نباید خیلی امیدوار باشید که به سرعت ثروتمند شوید!

راز چنین بازی هایی چیست؟

راه اندازی یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) یا یک ارز دیجیتال جدید ممکن است آسان باشد، اما برای افزودن ارزش تلاش زیادی می طلبد. بنابراین، هدف کسانی که چنین چیزهایی را راه اندازی می کنند، ارتقاء بازار آن است. این ساده ترین توجیه برای شکل گیری بازی هایی مانند Hamster Combat است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا