ترندهای روز

رویداد شب چله، با چهل استارتاپ برگزار می شود

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رویداد شب چله با حضور چهل استارتاپ برگزار می شود

راه اندازی شبکه استیم، اولین رویدادشب بیرون با «چهل استارت آپ» با هدف حفظ آیین کهن یلدا و معرفی استعدادها، تیم های توانمند و شرکت های فعال در حوزه اکوسیستم برگزار می شود.

برنامه “شب چله با ۴۰ استارت آپ” استیم یک رویداد کارآفرینی است که در روز پنجشنبه ۳۰ برگزار می شود. آذر از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ در سالن ۱۰۰ استارت آپ سلام برگزار می شود. مخاطبان این رویداد در سه سطح شامل شرکت کنندگان رایگان، مجریان روی صحنه و غرفه داران در کیوسک های دیجیتال طبقه بندی شدند.

استارتاپ شبکه استیم با برگزاری رویداد «شب چله با ۴۰ استارتاپ» علاوه بر تقویت برندینگ شرکت ها و تیم های استارتاپی، فرصت های استثنایی برای جذب سرمایه از سرمایه گذاران فرشته و ارتباط با شتاب دهنده های حرفه ای فراهم می کند.

شب یلدا و یک استارتاپ متفاوت

«سارا غفاری دانا» یکی از بنیانگذاران استارت آپ شبکه استیم درباره جزئیات ویژه برنامه «شب چاله با ۴۰ استارتاپ» گفت: در طول مدت برگزاری این رویداد، ۴۰ استارتاپ به روی صحنه می روند و خود را معرفی می کنند. . در بخش جانبی این رویداد، نمایشگاهی متفاوت برگزار می شود. در این نمایشگاه ۲۰ استارتاپ با استفاده از کیوسک های دیجیتال محصولات خود را در معرض دید شرکت کنندگان قرار می دهند. همچنین در رویداد استیم “شب چله با ۴۰ استارتاپ” مسابقه استارتاپی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده است که به برنده خوش شانس آن جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

وی افزود: رویداد شب استارتاپ شبکه استیم به صورت حضوری در سالن ۱۰۰ استارت آپ سلام برگزار می شود. همچنین علاقه مندان از سراسر کشور می توانند از طریق بستر پخش زنده آپارات به صورت غیرحضوری در این رویداد شرکت کنند. پیش بینی می کنیم بیش از هزار نفر به صورت آنلاین در رویداد «شب چله با چهل استارتاپ» شرکت کنند.

بهترین فرصت برای فعالان و علاقه مندان به اکوسیستم

«علی رشیدی» سرمایه گذار استارتاپ شبکه استیم سه دلیل برای حضور در رویداد «شب چله با چهل استارت آپ» بیان کرد و گفت: برگزاری رویداد کارآفرینی و استارت آپی «شب چله با چهل استارت آپ» دلایل مختلفی دارد. اولین مورد شبکه است. سالن این رویداد گنجایش ۳۰۰ نفر را دارد و ۴۰ استارتاپ به روی صحنه می روند و به حاضران معرفی می شوند. علاوه بر این، ۲۰ شرکت و استارت آپ در نمایشگاه جانبی این رویداد حضور دارند و مخاطبان یک روز کامل فرصت دارند تا با آنها ارتباط برقرار کنند و دوستان جدیدی پیدا کنند.

وی دومین دلیل شرکت در این رویداد را برشمرد و افزود: جذب سرمایه برای استارت آپ ها موضوع مهمی است. در این رویداد از ۱۰۰ فرشته سرمایه گذار و شرکت سرمایه گذاری دعوت شده است.

رشیدی با بیان سومین دلیل اهمیت حضور در برنامه «شب چله با ۴۰ استارت آپ» خاطرنشان کرد: راه اندازی استارتاپ یا انجام فعالیت های کارآفرینی از موضوعات بسیار مهم است. بنابراین اگر شما یک فریلنسر، کارآفرین یا صاحب یک ایده یا استارتاپ هستید و یا قصد ورود به این عرصه را دارید، این رویداد بهترین فرصت برای آشنایی با فعالان و پیشکسوتان، افراد موفق یا حتی شکست خورده است. در این زمینه و کسب سود از آنها. آن را تجربه کنید.

جزئیات ثبت نام در برنامه شب چله استیم

رویداد “شب چله با ۴۰ استارتاپ” توسط استارت آپ شبکه استیم برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط حضوری یا حضوری کافیست به لینک پایان یا به صفحه استیم لینکدین مراجعه کنید.

رویداد شب چله با حضور چهل استارتاپ برگزار می شود

لازم به ذکر است گروه استیم از ابتدای سال جاری رویدادهای هفتگی استیم را با هدف معرفی افراد خلاق و توانمند، استارت آپ ها، مراکز نوآوری و شرکت های فناوری برگزار کرده و تاکنون هزاران نفر در این برنامه شرکت کرده اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای راه اندازی شبکه استیم، کافیست صفحه استیم را در لینکدین یا تلگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا