رویکرد “بیمه بازار” رویکرد خدمت است
مدیر فروش شبکه بیمه بازار گفت: بیمه بازار اولین و بهترین کارگزار آنلاین است که از سال ششم کار می کند و رویکرد وی یک رویکرد خدمات است.
غافاری ، مدیر فروش شبکه بیمه بازار در مصاحبه با بورس اوراق بهادارنمایشگاه سهام ، بانک و شرکت بیمه در حاشیه نمایشگاه سهام گفت: “همانطور که می دانیم صنعت بیمه برجسته فناوری و فناوری است.” کارگزاران آنلاین خیلی کمک کردند.
وی گفت: “در بیمه بازار ، حفظ بهترین خدمات از شرکتهای بیمه و ارائه به مردم برای ما مهم است.” از آنجا که فروش شبکه در حال حاضر می تواند با کل ایران همراه باشد ، این برای ما مهم است.
مدیر بازار بیمه بازار گفت: “یکی از چالش های ما این است که فناوری و اقدامات فناوری شرکتهای سنتی مخالف آن هستند.” اگر رویکرد کل صنعت بیمه برای فناوری باشد ، قطعاً به نفع همه جمعیت ایران است و صنعت بیمه را گسترش می دهد. مانند سایر صنایع که با استارتاپ ها و استارتاپ ها رشد کرده و درآمد بیشتری کسب کرده اند. مخالفتی که نگرش سازمانها را تغییر می دهد به شدت آسیب دیده است.
غافاری ادامه داد: ما تاکنون در فعالیت های خود موفق بوده ایم و بهترین خدمات را ارائه داده ایم. بیمه بازار اولین و بهترین کارگزار آنلاین است که از سال ۲ کار می کند.
به گفته وی ، رویکرد بیمه بازار رویکرد خدمات است.
مشکل بعدی مشکل خدمات صادرات و آسیب است. بررسی متوسط بیمه بازار بین ۱ تا ۲ دقیقه است و این یک رکورد در صنعت بیمه است. ما در بیمه بازار خدمت می کنیم و مردم بلافاصله آسیب می بینند و این برای هر صنعت بسیار جذاب است.
“دیدن ما برای ما مهم است. در این نمایشگاه ما سعی می کنیم مردم را به بیمه بازار معرفی کنیم. رویکرد آگاهی مردم برای فرهنگ بیمه ، معرفی این سکو و اینکه چقدر می توانیم با فناوری ارائه دهیم بسیار مهم است.