فرهنگ و هنر

رپر مشهور برای کشتن رقیب جایزه تعیین کرد/ دستگیری از سوی پلیس :: افق میهن

خواننده رپ آمریکایی برنده جایزه گرمی که برای کشتن یک خواننده رپ دیگر جایزه تعیین کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش افق میهن به نقل از ABC، در ۱۸ آگوست ۲۰۲۲، لیل دورک، خواننده مشهور رپ آمریکایی، زمانی که متوجه شد خواننده رقیبش، کواندو روندو، در هتلی در لس آنجلس اقامت دارد، تصمیم عجیبی گرفت. او که مدت ها به فکر کشتن کواندو بود، برای کشتن او جایزه تعیین کرد و به این ترتیب ۵ مرد برای کشتن کواندو راهی لس آنجلس شدند.
این ۵ نفر در همان هتل محل اقامت سوژه مورد نظرشان اتاق گرفتند و با یک مسلسل تمام اتوماتیک منتظر فرصتی برای اجرای نقشه خود بودند.

روز بعد وقتی کواندو و دوستش رابینسون به پمپ بنزین رفتند آنها را تعقیب کردند و به سمت خواننده رپ معروف و دوستش تیراندازی کردند. رابینسون در تیراندازی مرگبار کشته شد، اما کواندو جان سالم به در برد. قاتلان در این اقدام مرگبار ۱۸ گلوله شلیک کردند و سپس متواری شدند.

پلیس لس آنجلس پس از اطلاع از این ماجرا به محل رفت و تحقیقات خود را آغاز کرد. با توجه به مشکلاتی که بین این دو خواننده رپ وجود داشت، سرنخ ها خیلی زود پلیس را به لیل برنده جایزه گرمی رساند، اما از آنجایی که او در روز حادثه در جای دیگری بود، تحقیقات پلیس مسیر دیگری را در پیش گرفت. پلیس توانست ردی از افرادی که آن روز در پمپ بنزین تیراندازی کرده بودند پیدا کند و به این ترتیب هر ۵ نفر دستگیر شدند. با دستگیری قاتلان اجیر شده، آنها اعتراف می کنند که قتل توسط لیل طراحی شده بود و او برای کشتن رقیب خود کواندو جایزه تعیین کرده بود. با اعترافات قاتلان اجیر شده، خواننده رپ معروف دستگیر شد و بدون قرار وثیقه در بازداشت به سر می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا