فناوری

رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

برای اولین بار در اربین ، برای اولین بار ، یک بسته خدمات دیجیتالی جامع ارائه داد و توجه و استقبال از زائران ایرانی را به این تجربه جدید با تعیین ۵ ٪ افزایش فروش از طریق برنامه “موبایل من” جلب کرد.

طبق اعلام مرکز ارتباطات ، اولین و بزرگترین توسعه برند موبایل کشور ، اولین و بزرگترین اپراتور موبایل کشور ، امسال ، با اجرای گسترده مسیرهای پیاده روی و زیارتی خود ، توانست بیش از دو میلیون زندانی را در طول Arbaeen Hosseini خدمت کند و دسترسی جدیدی به کیفیت جدید و تجربه ارائه دهد.

اولین همراه در ماه های اولیه سال ، توسعه زیرساخت های ارتباطی در ایران و عراق را در اولویت قرار داده و باعث تقویت پوشش رادیویی و افزایش ظرفیت شبکه می شود.

برای چاه بودن زائران Arbaeen و ارائه ارتباطات پایدار در مسیرهای منتهی به مرز ، اولین همراهی یک سری اقدامات فنی گسترده را انجام داد. در استان های مرزی ، با افزودن سایت های جدید برای تقویت پوشش های رادیویی ، به روزرسانی فناوری سایت موجود و توسعه نرم افزار ظرفیت سایت ۴ ، کیفیت ارتباطات را بهبود بخشید.

همچنین ، ۲ سایت موبایل و ۵ مکان دائمی کامل در شهرها و پایانه های مرزی به بهره برداری رسید و بیش از ۵ سایت مرزی در یک خوشه مانیتور ویژه قرار گرفتند تا حتی در اوج ترافیک پایدار بمانند.

در کنار این اقدامات ، با اتصال مستقیم به لینک ویژه شرکت ارتباطات زیرساختی به خاطر Arbaeen و تعامل با عراق ، از ظرفیت انتقال داده ویژه برای ارائه یک بستر فنی برای افزایش کیفیت تماس و زائران اینترنتی سوء استفاده کرد.

علاوه بر این ، با ایجاد حامل های خدماتی در همه مناطق کشور و حتی فرودگاه نجف اشرف برای اولین بار ، زائران را قادر می سازد تا خدمات مستقیم و بدون وقفه را ارائه دهند تا زائران ایرانی نگران مصرف سیم کارت خود ، فعال کردن بسته های ویژه و مشکلات ارتباطی احتمالی نباشند.

با تنوع طیف وسیعی از بسته های ارتباطی و پیشنهاد تخفیف های ویژه در رومینگ اینترنت ، مکالمه و پیام کوتاه ، در این دوره در صورت استفاده از سیم کارت اول موبایل ، هزینه های ارتباطی زائران به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این ، ابتکار ارائه یک بسته جامع خدمات دیجیتال برای اولین بار نیز توجه زائران را به خود جلب کرد.

برای اولین بار در اربین ، برای اولین بار ، یک سرویس دیجیتالی جامع را به عنوان یک بسته ویژه در کنار رومینگ و خدمات فنی ارائه داد. این اقدام باعث شد که زائران بی سابقه مورد استقبال زائران قرار بگیرند و سهم فروش این سکو افزایش ۵ درصدی در رکورد را نشان داد.

به عبارت دیگر ، تجربه دیجیتالی نوآورانه اول موبایل ، تمایل زائران ایرانی را به استفاده از خدمات دیجیتال و تأثیر این رویکرد جدید در بهبود کیفیت سفر معنوی آنها نشان می دهد.

مجموع این اقدامات باعث افزایش مصرف مشترکان موبایل اول در عراق در مقایسه با سال گذشته شد و از بسته های رومینگ ۵ ٪ بیشتر از سال گذشته استقبال کرد.

علاوه بر خدمت به زائران ، اولین سال جاری نیز از همه خدمتگزاران حج و سازمان های زیارتی آن در ایران و عراق و برای تسهیل در امور خدمات ، برنامه های مورد نیاز هلال احمر و سازمان حج و زیارت حمایت می کرد.

خدمات مشاوره و راهنمایی نیز به صورت رایگان به زائران ارائه شد تا اطلاعات پزشکی ، ارتباطی و خدمات را در کمترین زمان ممکن ارائه دهند.

اولین اقدامات موبایل در این زمان شامل بیمه تلفن رایگان برای خریداران بسته های Arbaeen و همکاری با Rubika برای ارائه ترافیک و پیام های صوتی و صوتی رایگان است.

علاوه بر این ، برنامه “موبایل من” ، به عنوان یک درگاه جامع خدمات زیارتی ، مدیریت سیم کارت ، سوالات خدمات ، فعال سازی بسته ها و پشتیبانی آنلاین را در یک محیط یکپارچه ارائه می داد.

اولین همراه همچنین با استقرار متخصصان فنی و پشتیبانی در تمام پایانه های مرزی ایران و همچنین در قالب چهار گروه در حرم های مقدس و همچنین مسیرهای منتهی به نجف ، کربلا ، کازیم و سامارا ، به دنبال داشتن بهترین و امن ترین تجربه ارتباطی ممکن در سفر معنوی خود بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا