ارزهای دیجیتال

رکوردشکنی شرکت استخراج رایوت با کسب ۲۸۱ میلیون دلار

به گزارش ایران تحلیل:






شرکت معدن Riot برای رشد چشمگیر و تحولات استراتژیک آماده شده است.



به گزارش ایران تحلیل، شرکت ماینینگ Riot Platforms، پیشرو در صنعت استخراج بیت کوین (BTC) در اطلاعیه ای که توجه فعالان ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است، اعلام کرد که در سال مالی ۲۰۲۳، ۲۸۱ میلیون دلار درآمد کسب خواهد کرد. این موفقیت نه تنها نشان دهنده رشد قابل توجه این شرکت است، بلکه جایگاه آن را به عنوان یک موسسه پیشرو در دنیای استخراج بیت کوین مستحکم می کند.

تحت رهبری جیسون لس، مدیر عامل Riot Platforms، این شرکت نه تنها به موفقیت مالی دست یافت، بلکه پروژه های بلندپروازانه ای را نیز راه اندازی کرد. Riot Mining قول داده است که این پروژه ها چشم انداز استخراج بیت کوین را تغییر خواهند داد. لوس از دستاوردهای امسال، از جمله تولید ۶۶۲۶ بیت کوین، افزایش ۱۹ درصدی نسبت به سال قبل، ابراز خرسندی کرد و گفت که سال ۲۰۲۳ سالی محوری در توسعه Riot به عنوان یک استخراج کننده پیشرو بیت کوین است.

تحلیل مالی شرکت معدن رایوت

نگاهی به نتایج مالی سال مالی ۲۰۲۳ نشان می دهد؛ در حالی که سایر بخش ها سهم قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال داشته اند، درآمد استخراج بیت کوین با ۱۸۹ میلیون دلار پیشتاز است.

در همین حال، درآمد استخراج بیت کوین از هزینه های استخراج پیشی گرفته و به ۹۲.۴ میلیون دلار رسیده است. این ارقام بیانگر عملکرد سودآور و کارآمد شرکت ماینینگ رایوت است و نشانه ای از بهبود سال به سال و تعهد رایوت به بهینه سازی قابلیت های استخراج آن است.

پیش بینی ها و چالش های آینده

با وجود موفقیت های درخشان، Riot Platforms با چالش هایی مواجه شده است. این چالش ها شامل زیان خالص ۴۹.۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۳ است.اما این رقم نشان دهنده بهبود قابل توجهی از زیان خالص سال قبل است.شرکت معدن رایوت از بخشی از زیان برای جبران سهام و استهلاک استفاده کرد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا