ترندهای روز

رکورد جدید بیت‌کوین بعد از ۳ هفته

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بیت کوین در روز جمعه برای اولین بار در بیش از سه هفته گذشته به بالای سطح ۶۷۰۰۰ دلار صعود کرد و اکنون این روند صعودی ادامه دارد. آخرین باری که بزرگترین ارز دیجیتال جهان از این سطح بالاتر رفت در ۲۴ آوریل بود.

اتریوم، بزرگترین آلتکوین جهان از نظر ارزش بازار، ۵.۲ درصد افزایش یافت و برخی آلتکوین ها در روز تا ۱۰ درصد افزایش داشتند.

در اول ماه مه، بیت کوین برای اولین بار در بیش از دو ماه گذشته به زیر ۵۷۰۰۰ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح خود از ۲۷ فوریه بود. بازار ارزهای دیجیتال در آن دوره سقوط کرد زیرا تقاضای سرمایه گذاران برای بیت کوین پس از نصف شدن آن در ماه گذشته کاهش یافت. افزایش اخیر ارزهای دیجیتال پس از آن رخ داد که تورم مصرف کننده ایالات متحده در ماه آوریل نشان داد که نسبت به ماه قبل کاهش یافته است و امیدواری سرمایه گذاران را تقویت کرد که فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ بهره در سپتامبر امسال کند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال جهانی در حال حاضر ۲.۴۴ تریلیون دلار برآورد شده است که ۰.۲۴ درصد بیشتر از روز گذشته است. در حال حاضر ۵۴.۲۸ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال متعلق به بیت کوین است که افزایش روزانه ۰.۰۵ درصدی را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸.۷۱ میلیارد دلار بوده که ۳۵.۴۳ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیرمتمرکز در حال حاضر ۵.۵۷ میلیارد دلار است که ۱۱.۴۴ درصد از کل حجم بازار ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعته را تشکیل می دهد و حجم کل استیبل کوین ها اکنون ۴۴.۳۴ میلیارد دلار است که ۹۱.۰۴ درصد از حجم کل را تشکیل می دهد. این یک بازار ارز دیجیتال ۲۴ ساعته را تشکیل می دهد.

به روز رسانی قیمت ارز دیجیتال

این دسته شامل تغییرات قیمت ۱۰ ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار (از ساعت ۷:۱۸ صبح به وقت شرقی) است.

۱- بیت کوین

قیمت: ۶۷ هزار و ۱۶۳.۸۶ دلار

تغییرات قیمت در ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۳ درصد افزایش

تغییرات قیمت در هفته گذشته: ۱۰.۲۴ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۲۷.۱۰ دلار

تغییرات قیمت در ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۳ درصد افزایش

تغییرات قیمت در هفته گذشته: ۷.۰۸ درصد افزایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا