محیط زیست

رگبارهای بهاری و رعدوبرق آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد

مینا معتمدی در گفت و گو با خبرنگار ایران تحلیل در خصوص پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امواج ناپایدار تا روز یکشنبه بر روی استان می گذرد.

وی افزود: بر این اساس به دلیل کمبود تامین رطوبت، ناپایداری ها بیشتر به صورت وزش باد شدید پیش بینی می شود، امروز در نیمه جنوبی و غربی استان افزایش ابر و رگبارهای پراکنده بهاری مشاهده می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: ابتدا در مناطق غربی و جنوبی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در شب و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ و وزش باد شدید تا شدید پیش بینی می شود.

وی گفت: وزش باد در مناطق شرقی استان شدیدتر و با وزش باد لحظه ای و خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود. این سامانه تا روز دوشنبه در استان فعال است.

معتمدی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۲۲ درجه سانتیگراد و کمینه دما به ۴ درجه سانتیگراد خواهد رسید. فردا صبح.

وی خاطرنشان کرد: خوردن و صحرا با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و بویین فکر کرد آنها با دمای ۲- درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان اصفهان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا