محیط زیست

رگبار باران و رعدوبرق ۱۰ استان کشور را فرا می‌گیرد

صادق ضیائیان در گفت و گو با خبرنگار افق میهن با اشاره به آخرین پیش بینی وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز تا سه شنبه در برخی نقاط گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال شرق و غرب آذربایجان، خراسان شمالی، خراسان شمالی و خراسان شمالی و همچنین در برخی نقاط استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال شرق و غرب و شمال شرق و شمال شرق و جنوب شرق آسیا حضور دارند. ارتفاعات البرز مرکزی ، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی نقاط شمال غرب کشور رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش بینی می شود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی امروز در شمال و شرق اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، گیلان، ارتفاعات استان های سمنان، مازندران و گلستان، خراسان شمالی. ، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات مرکز و شرق هرمزگان و مرکز کرمان، شاهد رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق گرد و غبار با احتمال تگرگ خواهیم بود.

وی ادامه داد: شرایط مذکور روز دوشنبه استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، گیلان، ارتفاعات مازندران و شمال استان های گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و زنجان را تحت تاثیر قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا