خودرو

ریزش سنگین قیمت خودرو امروز 7 شهریور / این خودرو 95 میلیون پایین آمد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: قیمت خودرو تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله نرخ ارز، هزینه های تولید و تقاضای بازار است. نوسانات قیمت خودرو می تواند ناشی از تغییر در سیاست های واردات و صادرات، عوارض گمرکی و مالیات نیز باشد. تغییرات تکنولوژیکی و معرفی مدل های جدید می تواند منجر به افزایش یا کاهش قیمت خودروها شود.

قیمت خودرو داخلی

دنا پلاس (۶ سرعته) ۱۰ میلیون تومان افت کرد و با قیمت ۷۸۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۷ گیربکس هیدرولیک یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو است که چهار میلیون تومان رشد را به ثبت رساند و با قیمت ۶۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

تارا V2 اتوماتیک یکی از محصولات ایران خودرو است که با افزایش ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته با قیمت ۸۹۵ میلیون تومان معامله می شود. خودروی ذکر شده در حال حاضر در کارخانه تولید و تحویل نمی شود.

سهند اس، خودروی جدید سایپا که روانه بازار شد، امروز با افت ۹ میلیون تومانی به قیمت ۵۳۴ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

فالکون G خودکار در هفته های پایانی نوسانات به کار خود ادامه داد. ارزش امروز این خودرو با کاهش ۶ میلیون تومانی ۷۸۹ میلیون تومان برآورد شد. خودروی مورد بحث طی یک هفته یک میلیون تومان ارزان شد.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

X55 Pro یکی از محصولاتی است که با افت قیمت مواجه شد و با کاهش ۱۴ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد.

KMCT9 یکی از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور مجهز به قفل دیفرانسیل در محور عقب می باشد. وانت قدرتمندی که در سطح بالاتری از T8 قرار دارد و با کاهش ۹۵ میلیون تومانی به دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است.

Bastion T77 از محصولات لوکس بهمن موتوری است که با افت ۲۵ میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

لاماری ایما در گروه محصولات مونتاژی یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد که از آغاز معاملات امروز ۱۵ میلیون تومان ارزان شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا