خودرو

ریزش شدید قیمت خودروها / کاهش 70 میلیونی قیمت این خودرو


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن : قیمت خودروها به مدل، برند، سال تولید و مشخصات فنی آن ها بستگی دارد. خودروهای لوکس و با کیفیت معمولا قیمت بالاتری نسبت به خودروهای اقتصادی دارند. خرید خودرو مستلزم بررسی دقیق و مقایسه قیمت بین مدل ها و برندها برای انتخاب بهتر است.

همانطور که روند بازار نشان می دهد، قیمت است پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در ماه گذشته با کاهش ۳ میلیون تومانی در بازار خودرو به قیمت ۳۳۵ میلیون تومان رسید. البته بررسی ها حاکی از آن است که در دو هفته اول تیرماه شاهد افزایش قیمت خواهیم بود پراید روند صعودی داشت و پس از مشخص شدن رئیس دولت چهاردهم ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت. پراید ما بودیم.

خودرو پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU5P مدل ۱۴۰۳ حدود ۵۰ میلیون تومان ارزان شد و به ۹۹۰ میلیون تومان رسید. پژو ELX-TU5 مدل ۱۴۰۲ حدود ۳۵ میلیون تومان ارزان شده و ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

بر اساس این گزارش، تارا V2 اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۲۰ میلیون تومانی قیمت از نیمه تیرماه به قیمت ۹۳۰ میلیون تومان در بازار رسیده است.

گزارش ها از بازار خودرو حاکی از آن است که در این مدت دناپلاس اتوماتیک توربو آپشن مدل ۱۴۰۳ حدود ۷۰ میلیون تومان ارزان شده و ۹۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا