ترندهای روز

ریشه شکست سنگین سپاهان در بازی الهلال!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

آنچه پس از اعلام ترکیب اصلی سپاهان مقابل شباب الاهلی جالب به نظر می رسید، تغییرات کلی در خط دفاعی این تیم در بازی پلی آف الیت آسیایی بود به طوری که هر چهار بازیکن این خط تازه وارد طلایی پوشان اصفهان بودند.

در شرایطی که فصل گذشته بازیکنان مطرحی مانند سیاوش یزدانی و محمد دانشگر در قلب خط دفاعی بازی می کردند و ستارگانی مانند رامین رضاییان و میلاد زکی پور در کناره های این خط بازی می کردند، چهار بازیکن جدید و خریدهای جدید سپاهان در داور اول این تیم قرار گرفتند. بازی فصل آنها فقط به میدان رفتند و البته اصلا آمادگی و هماهنگی نداشتند.

2064582

در قلب دفاع زوج وحدت حنانوف-امین حضوی قرار داشت، صالح حردانی در دفاع راست بازی کرد و حسین گدرزی در جناح چپ قرار گرفت. آذر به ارتش پیوستند.

در عین حال ژوزه مورایس و کادر فنی سپاهان با این تغییر کلی در خط دفاعی ریسک بزرگی کردند.

اگرچه ممکن است این بازیکنان در فصل پیش رو در کنار هم باشند، اما وضعیت خط دفاعی سپاهان نسبت به قبل متفاوت خواهد بود، اما در بازی مقابل شباب الاهلی، ناهماهنگی و ناآمادگی این مدافعان، سپاهان را با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد کرد. رد مدافعان را می توان در هر چهار مشاهده کرد حریف یک گل پیدا کرد.
در صحنه گل اول شباب الاهلی، اشتباهات پیاپی صالح حردانی و وحدت حنان اف منجر به گل سردار شد.

2064583

در گل دوم وحدت حنانوف با فاصله کمی از زاهد به او پاس داد، حردانی در صحنه گل سوم خطا کرد و حنانوف و حزباوی خطا کردند.
در صحنه گل چهارم تقریبا همه عوامل خط دفاعی سپاهان مقصر بودند تا ریسک مورایس برای بازی در این خط دفاع جدید نتیجه ای نداشته باشد.
باید دید خط دفاعی سپاهان در شروع لیگ برتر چگونه و در چه شرایطی صف آرایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا