خودرو

زائران اربعین شماره های ۰۹۶۲۹ و ۱۴۲۳ را به خاطر بسپارند


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش روابط عمومی مرکز جهانگردی و اتومبیل رانی، شهاب مالمیر، مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای و سخنگوی مرکز جهانگردی و اتومبیل رانی روز پنجشنبه ۴ فروردین گفت: مرداد وی در سال ۱۴۰۳ با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی و عزیمت هموطنان به کشور عراق و کرامات حق تعالی یادآور شد: سامانه سراسری سفر با ارائه اطلاعات لازم در زمینه اسکان و غذا، وضعیت آب و هوا. ، اطلاعات جاده ها، پمپ بنزین ها، مراکز خدمات رفاهی Interway بیمارستان ها و مراکز خدمات پزشکی در دسترس متقاضیان می باشد.

وی افزود: همچنین زائران و مسافران می توانند در صورت مواجهه با مشکل، نیاز به خدمات امداد خودرو، طرح شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا قدردانی از خدمات تورها، آژانس های مسافرتی و زیارتی، مراکز اقامتی و هتل ها با شماره ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند تا قابل پیگیری در سریع ترین زمان ممکن توسط کارشناسان سامانه ملی سفر.

مالمیر همچنین با اشاره به خدمات امداد و نجات خودرویی مرکز گردشگری و حمل و نقل خاطرنشان کرد: ناوگان سراسری مرکز امداد و نجات خودرویی با شماره تلفن های ۰۹۶۲۹، ۱۴۲۳ و ۰۲۱۶۴۲۳ و سایر دستگاه هایی که عبور و مرور زائران را در همه جهات تسهیل می کنند کشورمان درخواست های زائران را دریافت کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می دهد.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: به مسافران و زائران اربعین حسینی توصیه می شود با یادآوری شماره تلفن های ۰۹۶۲۹ و ۱۴۲۳ و ۰۲۱۶۴۲۳ با آسودگی خاطر سفر کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا