ترندهای روز

زاکانی فرزند هاشمی را به رگبار تهمت و توهین بست

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

کاندیدای سابق ایران تحلیلات ریاست جمهوری با بیان اینکه آقایان رفراندوم می خواهند تا ما آمریکا را قبول کنیم، گفت: آیا باید سیاست های کلی عوض شود تا امثال شما در این مملکت کنار بهایی ها بنشینند؟ یا همان طور که قبول کردید آقای آمریکا را قبول کنید؟

توهین زاکانی به پسر هاشمی

علیرضا زاکانی در جمع هواداران سعید جلیلی در مسجد النبی(ص) گفت:

پسر آقای هاشمی که اخیرا اعلام کرد; “مردم بیایید پای صندوق های رای، رفراندوم برگزار کنید تا سیاست های کلی را تغییر دهید.” آیا خواب می بینید که سیاست های کلی تغییر کند تا افرادی مانند خواهر شما بتوانند با بهاییان این کشور زندگی کنند؟ یا همان طور که قبول کردید آقای آمریکا را قبول کنید؟

درباره تحریم ها به مردم اشتباه نگویید. فروش یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت و سرمایه گذاری خارجی به معنای تحریم نیست و بزرگترین تحریم های ما مسئولان نالایق و ناتوانی بودند که بر این کشور حکومت کردند.

شما در سال ۲۰۰۸ به کشتن مردم و ۸ ماه کشور را به آتش کشیدید و نتیجه آن از دست دادن کل کشور بود و اکنون به دنبال از دست دادن کشور هستید. صادقانه به مردم بگویید که برنامه و کارنامه درستی برای کشور نداریم، اما نمی توان واقعیت های ۴۵ سال گذشته را کتمان کرد.

مردم کرمانشاه ما هستیم که آینده کشور را ایران تحلیل می کنیم و به فضل الهی هر کدام یک ستاد هستیم و همه اطرافیان را به مشارکت دعوت می کنند و با ایران تحلیل آقای جلیلی راه شهید رئیسی ادامه خواهد یافت و نواقص و مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا