ترندهای روز

زایمان عجیب در تالاب انزلی روی قایق امداد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

جدیدترین زایمان عجیب سه شنبه گذشته در تالاب انزلی اتفاق افتاد. آن روز خانواده ای از کلاردشت مازندران که برای گردش به انزلی رفته بودند با یک کشتی تفریحی وارد تالاب انزلی شدند. اعضای این خانواده زن باردار جوانی به همراه همسر و پسر ۲ ساله خود بودند که به همراه چند نفر از دوستان خود سوار قایق شدند و ساعتی از کاوش در تالاب می گذشت که ناگهان درد زن جوان را گرفت. بر تمام وجودش زن از درد می پیچید و تمام علائم زایمان زودرس را داشت. در این شرایط بود که همراهانش با عجله با اورژانس و هلال احمر تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. این در حالی بود که قایقران برای جلوگیری از تکان دادن قایق آن را خاموش کرد و همه منتظر رسیدن تیم امداد بودند.

زن جوان که چند روزی از تولد عجیب فرزندش می گذرد و هر دو در سلامت کامل به سر می برند، در گفتگو با همشهری گفت: هیچ وقت فکر نمی کردم فرزندم را بیرون از بیمارستان و در آن به دنیا بیاورم. شرایط عجیب وی ادامه می دهد: ۷ روز قبل از این حادثه به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان بستری بودم. من و بچه ام آنجا معاینه شدیم. حتی دکترم گفت ریه جنین هنوز کامل تشکیل نشده و چک کردند و آمپول برای رشد ریه جنین تزریق کردند و اطمینان دادند که همه چیز طبیعی و خوب است و فرزندم به موقع به دنیا می آید. زن جوان می گوید: در بیمارستان برای سفری که از قبل با دوستان شوهرم برنامه ریزی کرده بودیم با پزشکم مشورت کردم و اجازه سفر گرفتم. دکترم به من اطمینان داد که مشکلی پیش نخواهد آمد و می توانم سفر کنم. از این رو وقتی از بیمارستان مرخص شدم، آماده شدیم تا به سلامت به گیلان سفر کنیم. طبق گفته پزشک معالج به زن جوان و همسرش زمان زایمان ۲۱ مهر بوده است اما هیچکس نمی دانست که قرار است اتفاق دیگری برای آنها بیفتد. زن جوان

وی می افزاید: پس از رسیدن به انزلی تصمیم گرفتیم از جاهای مختلف دیدن کنیم. صبح آن روز برای پرهیز از شلوغی زود به تالاب انزلی رفتیم. یک قایق کرایه کردیم و به سمت دریاچه رفتیم. هنوز گرم نشده بود و داشتم از نسیم ملایم لذت می بردم تا اینکه حوالی ساعت ۱۰:۳۰ ناگهان درد گرفتم.

وی می افزاید: لحظات سختی را پشت سر می گذاشتم. این دردها حدود یک ساعت ادامه داشت، همراهانم که حالم را وخیم می دیدند با اورژانس تماس گرفتند. قایق‌ران که اوضاع را خاص و بحرانی می‌دید، در جایی مانند جزیره در میان تالاب توقف کرد. در آن شرایط فقط به خودم گفتم باید درد را تا رسیدن تیم نجات تحمل کنم اما بچه ام از این حرف ها بیشتر بود. پسرم ساعت ۱۱:۳۰ به دنیا آمد و نیروهای امدادی و اورژانس همزمان رسیدند. سپس ما را با قایق به پایگاه ساحلی هلال احمر رساندند و از آنجا به یکی از بیمارستان های انزلی منتقل شدیم. ۲ روز آنجا تحت مراقبت های پزشکی بودیم. بچه ام در دستگاه بود و من هم تحت مراقبت بودم. بعد از آن که گفتند حال هر دوی ما خوب است، به شهر خود برگشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا