فرهنگ و هنر

زخم کاری۳ یک انتقام گیری پر ماجرا؛ قهرمان زخمی که از گور برگشته! :: ایران تحلیل

زخم کاری در فصل اول به دلیل همین حضور بیشتر مورد پسند مخاطب قرار گرفت و فصل دوم به دلیل کم رنگ شدن و به حاشیه رفتن حضور عزتی نتوانست مانند فصل اول رضایت مخاطب را جلب کند. همانطور که بازگشت او در پایان فصل دو، آن بخش را به جذاب ترین قسمت آن فصل تبدیل کرد.

به گزارش ایران تحلیل، «بازی ملک تازه شروع شده»، این دیالوگ سیما (الناز ملک) در پایان قسمت اول خلاصه ای از داستانی است که در فصل سوم اتفاق افتاده است. زخم کاری خواهیم دید. البته اشاره به این بازی دو جهت دارد که یکی از آن ها می تواند به بازگشت جواد عزتی در نقش مالکی به دنیای درام اشاره داشته باشد و دیگری که سیما نیز مد نظر داشته بازی او با ریزآبادی ها است. خانواده و آغاز یک انتقام پرماجرا. اگرچه قسمت اول برای پیش بینی قدرت درام خیلی زود است، اما با فصل سوم سریالی روبرو هستیم که از قبل با دنیای داستان و شخصیت های آن و درگیری خونینی که بین آنها رخ داده است آشنا شده ایم. ، و در مقایسه با دو فصل قبل می توانیم بیشتر از قسمت اول فصل مطلع شویم. بیایید سوم صحبت کنیم.

گرچه با داستانی موقعیت محور سروکار داریم، اما جواد عزتی در نقش ملک مالکی را می توان شخصیت محوری آن دانست که گویی با حضور و غیاب او از جذابیت داستان کاسته و گسترش می یابد.

زخم کاری به دلیل این حضور در فصل اول بیشتر مورد پسند مخاطب قرار گرفت و فصل دوم به دلیل کم رنگ شدن و به حاشیه رفتن حضور عزتی نتوانست مانند فصل اول رضایت مخاطبان را جلب کند. همانطور که بازگشت او در پایان فصل دو آن قسمت را به جذاب‌ترین قسمت آن فصل تبدیل کرد. حالا با قوی‌تر شدن نقش مالکی، اپیزود یک فصل سوم قوی‌تر شروع شده است و گویی بازگشت جواد عزتی، خون تازه‌ای در سریال است. رگها زخم کاری تزریق کرده است

حالا او یک قهرمان زخمی است که از گور بازگشته و سرشار از میل به انتقام است که به گفته خودش تنها چیزی است که او را برای زنده ماندن و ادامه زندگی ترغیب می کند. حالا مخاطب باید شاهد نبردی انتقام جویانه بین مالکی و ریزآبادی ها و دیگرانی باشد که با زخم های کارش از او قهرمانی زخم خورده و خشمگین ساختند که حالا آمده تا با انتقام بر زخم های دردناکش مرهم بگذارد. غیبت مالیک در فصل قبل تعلیقی را ایجاد کرده که حالا در رمزگشایی ملتهب می تواند نوید بخش گرم و دیدنی داستان را بدهد. بدون شک بازی جواد عزتی نقش مهمی در این جذابیت خواهد داشت. همانطور که در قسمت اول چشمه های زیادی از این جاذبه دیدیم. یکی زمانی است که متوجه می شود موتوری او را تعقیب می کند و با زیرکی تصادف می کند تا آن را واژگون کند تا کار را تمام کند.

مورد دیگر حضور او در آن مهمانی اجباری است که کیف پول ارز دیجیتال (ولت) را برای طلوعی و شرکای خود گذاشته و با رمزی که در سر دارد و به آنها نداده است، آنها را تحت فشار قرار می دهد. به گزارش سیما از اینجاست که بازی مالک آغاز می شود تا در ادامه شاهد فصلی آتشین از داستان انتقام او باشیم.

فصلی که آبستن اتفاقات هیجان انگیزی در همین قسمت اول است که در تصویر ژانر نوآر بازنمایی می شود. در فصل جدید اگرچه با چهره های آشنای که در قسمت های قبل دیده بودیم مواجه هستیم، اما با توجه به اتفاقاتی که در قسمت های قبل رخ داده و تجربیات عجیب و سختی که پشت سر گذاشته اند، با رفتار جدیدی روبرو هستیم و رفتار آنها که نوعی آشنایی زدایی است. متوجه می شود که بازگشت مالک به آنها شوک وارد کرده است که گویی شخصیت دیگری از آنها ساخته است. بازگشت مرده هایی که زندگان را به زندگی متفاوت وادار کردند و حالا در درگیری دوباره با او، بازی زندگی وارد مرحله جدیدی می شود. سمیرا اکنون بین خودکشی و انتقام قرار دارد و سیما با سر تراشیده به فکر انتقام است.

در این بین طلوعی با بازگشت مالکی احساس می کند که خورشید حکومتش در حال غروب است و مصمم به پیروزی در این بازی است. حالا یک بازی انتقام جویی و نبرد پیش روی مخاطب است تا فراز و نشیب هایش را همراهی کند. مالک از رویارویی با سمیرا اجتناب می کند، سمیرا نمی خواهد در مهمانی طلوعی با مالک روبرو شود. طلوعی سعی می کند آنها را با هم روبرو کند. کیمیا همچنین مدعی است که سعی دارد رابطه مالک و سمیرا را ترمیم کند و آسیبی که به آنها وارد کرده را جبران کند.

همه این موقعیت ها تعلیق زیادی را برای مخاطب ایجاد می کند تا منتظر آن لحظه پایانی باشد. در انتظار ملاقات ملک و سمیرا و نحوه رویارویی آنها. دیالکتیک این دو می تواند مهمترین نقطه عطف دراماتیک باشد زخم کاری ۳ و پتانسیل خوبی برای روایت یک نبرد شدید دارند. اکنون با افرادی روبه‌رو هستیم که همگی از یکدیگر مجروح شده‌اند و هرکدام برای زخمی کردن دیگری به میدان آمده‌اند. حالا شرایطی فراهم شده تا مخاطب با داستانی پر از اتفاقات و التهاب مواجه شود که شخصیت های زخمی اش به رویارویی با یکدیگر آمده اند. بازی دوباره شروع شده است. یه بازی جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا