ترندهای روز

زلزله تهران، ایران و رئیس جمهور آینده

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بله آخرین زمین لرزه تهران در سال ۱۸۳۰ یعنی ۱۹۴ سال پیش رخ داد که باعث تخریب گسترده شد. بر اساس علم کنونی زلزله شناسی، هر ۱۵۸ سال یک زلزله بزرگ احتمال بسیار قوی برای ویران کردن تهران را دارد. می بینید که ۳۶ سال از وعده طبیعت می گذرد و طبیعت معمولاً اشتباه نمی کند. این تاخیر اصلا چیز خوبی نیست، این تاخیر یعنی من بزرگتر و مخرب تر و مخرب تر می آیم، انرژی بیشتری جمع می کنم چون هر چه بیشتر به شما تذکر بدهند بی توجه تر و بی تفاوت تر عمل می کنید!

بر اساس بررسی های دقیق، البته تا جایی که امکان دارد و علم روز، نتایج حاکی از کشته شدن تعداد زیادی از افراد، تخریب گسترده ساختمان ها و زیرساخت ها، جنایت و … است. هشدار دادن، یک هشدار است.

پس از پایان شهر تهران به دلیل وابستگی های انسانی، اقتصادی، نظامی و غیره به سایر مناطق کشور و با شرایط سیاسی مناطق اطراف ایران و همچنین قومیت های مناطق داخلی کشور، تهران باید آماده پذیرش پایان کشور و حاکمیت آن پس از زلزله باشید. برای روشن شدن، حداقل).

اقتصاد، سیاست، قیمت بنزین، فروش نفت، سفره مردم، بیکاری، ناامیدی، قرارداد جارخند، مهاجرت، وضعیت تحقیرآمیز علم و دانشگاه و مدرسه، مسکن و شهرسازی، خودرو و مسائل دیگر بسیار مهم است، اما شهر، کشور و مردم اول باید این موارد قابل بحث است؟

تا چند روز دیگه ولی چهار سال دیگه یکی از نامزدهای محترم انشالله به زودی ازدواج میکنه! احتمال وقوع زلزله در تهران بسیار زیاد است (بسیار خطرناک) که برای آن روایاتی از زمان امام هادی (ع) تا مجموعه وسیعی از مطالعات دقیق امروز داریم، باید نگران آن زلزله مهیب باشیم. ، بقیه برگ هستند.

قسم می خورم بزرگترین تهدید برای ایران ۷۰۰۰ ساله زلزله است و زلزله احتمالی تهران و پایان یک تمدن! اما من هنوز نمی بینم که موضوع اصلی توسط یک نفر در مناظره ها و برنامه ها مطرح شود. شیطان جنبه های ثانویه را بسیار مهم می کند و جنبه اصلی را آنقدر در چشم رنگ پریده.

و سلام علیکم من پیرو خدا هستم

* استاد نمونه کشوری در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا