ترندهای روز

زمان آغاز ثبت سفارش خودرو برای جانبازان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

از امروز (یکشنبه ۱۷ تیر ماه) جانبازانی که قبلا برای خرید خودروهای وارداتی اقدام کرده بودند از طریق سایت سازمان توسعه تجارت برای ثبت سفارش فعال می شوند.

زمان شروع ثبت سفارش خودرو برای جانبازان است

بر اساس آنچه در سایت سامانه جامع تجارت آمده است، سامانه ثبت سفارش خودروی جانبازان از امروز (یکشنبه) فقط برای ایثارگرانی که قبلاً درخواست واردات خودرو خود را در سامانه جامع تجارت اعلام و ثبت کرده بودند، بازگشایی می شود. برای ثبت سفارش خودروی خود

لازم به ذکر است شروع فرآیند ثبت سفارش در عملیات تجارت خارجی مستلزم «ثبت فایل جدید» و اطلاعات مربوط به آن در سامانه جامع تجارت به شرح ذیل می باشد.

زمان شروع ثبت سفارش خودرو برای جانبازان است

پس از تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات لازم، لازم است متقاضیان موارد مربوط به گمرک و حمل و نقل را تکمیل کنند. سپس با ثبت کل مبلغ پیش فاکتور موارد مربوط به امور مالی و بانکی را نهایی نمایید.

در مرحله چهارم، متقاضی باید شماره تعرفه خودروی مورد نظر خود را جستجو کرده و با افق میهن گزینه افزودن محصول، آن را ثبت کند. (لیست شماره تعرفه خودروهای جانبازان در سایت مذکور موجود است.)

پس از جستجوی شماره تعرفه، بررسی وضعیت نمایندگی (خودرو جانبازان – مصوبه ۱۸) ضروری است. مرداد ۱۴۰۲ هیئت وزیران) را افق میهن کنید.

در مرحله پنجم مدارکی مانند تصویر پیش فاکتور و قرارداد را در قسمت مربوط به اسناد پرونده بارگذاری کنند.

سپس در قسمت مربوط به وضعیت جدید پرونده، گزینه ثبت نام را افق میهن کنید تا وضعیت پرونده به حالت جدید تبدیل شود. در این صورت صفحه مربوط به پرونده بسته شده و لازم است از منوی «عملیات خارجی» مجدداً روند و پیگیری پرونده انجام شود.

در نهایت پس از گذراندن مراحل تکمیل پیش نویس، وضعیت جدید، استعلام ضوابط و استعلام وضعیت، ثبت سفارش خود را تکمیل نمایید.

بر این اساس می توانند درخواست ثبت شده خود را در گزینه «مشاهده آخرین وضعیت درخواست» مشاهده کنند.

در مرحله دهم درخواست مجوز نمایش داده می شود و سپس وضعیت ثبت به «وضعیت در انتظار مجوز» تغییر می کند و موارد مربوط به رد یا تایید آن انجام می شود.

در صورت ثبت نام و صحت اطلاعات، مجوز تایید شده و فرآیند وارد مرحله “آماده ثبت سفارش” می شود.

لازم به ذکر است کلیه موارد فوق از طریق اطلاعیه ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت و همچنین از طریق این لینک قابل مشاهده می باشد.

زمان ثبت سفارش حضوری از امروز (یکشنبه ۱۷). تیر ماه) از طریق سامانه جامع تجارت ایران به نشانی www.ntsw.ir انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا