ترندهای روز

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور و امتحانات نهایی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه کنکور افق میهن رشته شهریور و نتایج امتحان نهایی مهر اعلام می شود.

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور گفت: امروز جمعه ۳۱ تیرماه حدود ۴۷۱ هزار نفر در سراسر کشور در حدود ۱۷۰۰ حوزه با هم رقابت می کنند. رقابت این داوطلبان تا حوالی ساعت ۲۳:۳۰ ادامه دارد.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور و امتحانات نهایی

وی ادامه داد: نتایج اولیه کنکور افق میهن رشته تا میانه شهریور ماه اعلام می شود و انشالله تا نیمه اول مهرماه نتایج نهایی اعلام می شود.

رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور درباره این آزمون گفت: دیروز آزمون بسیار سالمی را پشت سر گذاشتیم، در کل کشور که حدود ۶۰۰ هزار نفر ظرفیت داشت، نتوانستیم بیشتر از این آزمون بگیریم. ۲ متخلف.” این دو نفر نیز در تلاش بودند تا از سؤالات عکس گرفته و به خارج از منطقه بفرستند که در کمتر از چند ثانیه توسط نیروهای امنیتی شناسایی و در جریان آن دستگیر شدند.

پورعباس خاطرنشان کرد: طبیعتا موردی مرتبط با داشتن تجهیزات پیدا نکرده ایم. امروز نیز الحمدلله به دلیل اشراف نیروی انتظامی و دستگیری هایی که در این زمینه صورت گرفته، فعالیت متخلفان به صفر رسیده است. ۲۰ تا ۳۰ نفر نیز شناسایی شده اند که تجهیزات خریداری کرده اند و ما این افراد را با نام و مشخصات شناسایی کرده ایم و حتی شماره صندلی آنها را در حوزه امتحانی می دانیم و به آنها گفته شده که این وسایل را همراه خود نبرند. امیدواریم این تجهیزات را نیاورند و اگر بیاورند قطعا در همان لحظات اولیه حضور این افراد شناسایی می شوند و طبیعتا محرومیت ده ساله برای آنها در نظر گرفته می شود.

وی ادامه داد: به مردم قول دادیم و به آن عمل کردیم و امتحانی سالم و خوب که در مسیر عدالت آموزشی هرکسی که شایسته کرسی است به آن کرسی برسد و فرصت مناسبی برای عزیزان فراهم شده است. همچنین چندین هزار دفترچه سوال داریم و جزوه ها و سوالات با چیدمان های مختلف در رشته ها وجود دارد. با فرض اینکه حتی اگر عکسی از این صفحات گرفته شود و لو برود، باز هم کار نمی کند. ستادی که در حال حاضر فعال شده است، تمامی نمایندگان مجاز دستگاه ها حضور دارند و کل کشور را هدایت می کنند تا انشالله آزمون خوبی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا