ترندهای روز

زمان انتشار نمرات پایه‌های دهم و یازدهم اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

زمان انتشار نمرات پایه دهم و یازدهم مشخص شد.

رئیس اداره امتحانات مرکز سنجش و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش زمان تعیین نمرات پایه های دهم و یازدهم را اعلام کرد.

زمان انتشار نمرات پایه دهم و یازدهم اعلام شد

مهر وی در خبری نوشت: تقریبا تمامی برگه های امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم تصحیح شده و درصد کمی از آنها باقی مانده است. دانش آموزان هر روز به وب سایت آموزش نگاه می کنند تا اولین نفری باشند که نمرات را ببینند.

با اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم، بسیاری از دانش آموزان پایه دهم و یازدهم اعلام نمرات امتحانات نهایی خود را از رسانه ها دنبال می کردند. هر چند قرار بود نمرات امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم بعدا اعلام شود.

حالا پیگیری های خبرنگار نشان می دهد که احتمالاً هفته جاری نمرات یک پایه و اوایل هفته آینده نمرات پایه دیگر اعلام می شود.

فرخ طبری، رئیس اداره امتحانات مرکز سنجش و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که ابتدا نمرات دانش آموزان کدام پایه باید منتشر شود؟ فرمود: هنوز معلوم نیست; مقالات به تدریج در حال نهایی شدن هستند و هر بنیادی که تصحیح کاغذ آن زودتر تکمیل می شود. این هفته منتشر خواهد شد.

طبری تاکید کرد: سایر مقالات پایه قطعا اوایل هفته آینده منتشر می شود.

دانش آموزان برای مشاهده نمرات خود باید به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند و پس از مشاهده نمرات در صورت اعتراض به نمرات خود ۴۸ ساعت فرصت دارند تا درخواست تجدید نظر را مطرح کنند.

پس از ثبت اعتراض، مصحح دیگری برگه را تصحیح می کند. مسئولان آموزش و پرورش بارها بر قطعی بودن نمره اعلامی این اصلاحگر و حتی کاهش نمره دانش آموز پس از اعتراض تاکید کرده اند. نمره نهایی او خواهد بود.

لازم به ذکر است نتایج نهایی امتحانات نهایی پایه دوازدهم از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش و آدرس my.medu.ir قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا