فرهنگ و هنر

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب اعلام شد :: ایران تحلیل

سخنگو و نایب رئیس سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نوزدهم تا بیست و نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارش شده است.

به گزارش ایران تحلیل، علی رمضانی نایب رئیس و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: تاکنون دو جلسه اعضای شورای سیاستگذاری این نمایشگاه برگزار شده است که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در آن حضور داشتند. حاضر. در جلسه دوم مقرر شد معاونت به عنوان سخنران ایفای نقش کند و مسئولان نمایشگاه نیز در تبیین امور جاری کمک کنند.

وی افزود: در این جلسات مصوب شد که تاریخ برگزاری نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۹ باشد. اردیبهشت be 1403 همچنین حضار بر تعامل هر چه بیشتر کمیته ها با یکدیگر تاکید کردند و برای غنی سازی هر چه بیشتر فعالیت های آنها، تشکیل اتاق فکر برای هر کمیته پیشنهاد شد.

رمضانی ادامه داد: تسریع در اقدامات از جمله ثبت نام ناشران خارجی و داخلی از دیگر مصوبات این جلسات بود تا نمایشگاه در موعد مقرر و به بهترین شکل برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سخنران و نایب رئیس سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز در بخشی دیگر از سخنان خود درباره محل برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: گزارش آخرین بازدیدها از آثار موجود. گزینه هایی ارائه شد و مقرر شد شورای سیاست گذاری گزینه های موجود در چک در اسرع وقت نسبت به محل برگزاری تصمیم گیری کند.

به گفته رمضانی، مقرر شد پس از تعیین مدیران کمیته ها، موارد مربوطه در جلساتی با جزئیات بیشتر بررسی شود. آسیب شناسی دوره های گذشته و بررسی قیمت اجاره بهای غرفه ها نیز در دو جلسه اعضای شورای سیاستگذاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا