اخبار بورس

زمان بلوغ بازار ارز‌های دیجیتال نزدیک است/ بازار ارز‌های دیجیتال؛ بازار پرریسک

عضو هیئت مدیره OMP Phoenix Exchange:

یکی از اعضای هیئت مدیره OMP Phoenix گفت: بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر ریسک است. همه ابتدا صفحه برنده را به شما نشان می دهند. سرمایه گذار موفق کسی است که ابتدا جنبه ریسک را می بیند.

محمد حسینی، تاجر، تحلیلگر بازار مالی و عضو هیئت مدیره صرافی OMP Phoenix در گفتگو با افق میهنتوضیح داد: دلیل عدم ورود سرمایه های کلان به بازار ارزهای دیجیتال قانون گذاری است که به صورت شفاف انجام نمی شود. این قانون پول زیادی برای این بازار به ارمغان می آورد و به آن اجازه بلوغ می دهد.

وی افزود: در سال‌های اخیر پروژه‌هایی در بازار ارز دیجیتال وجود دارد که در حال رشد هستند و به سمت کارآمدی حرکت می‌کنند. مانند هر فناوری جدیدی که به بازار می آید و مردم انتظار زیادی از آن دارند، اما پس از مدتی از آن فاصله می گیرند و همین امر منجر به بلوغ این بازار می شود. من فکر می کنم زمان بلوغ ارزهای دیجیتال و کریپتوها نزدیک است و رفتار منطقی رخ خواهد داد.

حسینی خاطرنشان کرد: تا زمانی که قانونگذاری شفاف و دقیق اجرا نشود، کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند با ترس به این حوزه می آیند. چون می گویند آینده این حوزه مشخص نیست; بنابراین نمی توان انتظار داشت سرمایه های کلانی به این بازار سرازیر شود. اما هنوز کاری در این زمینه انجام نشده است. هر اتفاقی که در این بازار می افتد یک سری نیازها و گمانه زنی های مردم است. امروز همه می دانند که وضعیت اقتصاد ایران خوب نیست. متوسط ​​درآمد ما حدود ۲۰۰ دلار است و این رقم در دنیا غیرقابل قبول است.

عضو هیئت مدیره صرافی OMP Phoenix ادامه داد: مردم دوست دارند در بازاری کار کنند که اولاً به آنها حمایت از تورم می دهد و ثانیاً درآمد دلاری به همراه دارد و از آنجایی که درآمد دلاری دارد، ضرر نیز دارد برای سرمایه گذاری به دلار محاسبه می شود. خوب است که قانون اجرا می شود، سرمایه های کلانی به این حوزه سرازیر می شود و دست کلاهبرداران کوتاه می شود. خوب است که خود قانونگذار کنترل را به دست می گیرد.
وی درباره وضعیت بازار ارزهای دیجیتال گفت: هفته های آینده و احتمالا چند ماه آینده برای بازار ارز دیجیتال مهم است. این بازار در حال رسیدن به بلوغ است. در سال های اخیر بازار نابالغ بوده و رفتار آن نامشخص بوده است. به عنوان مثال، برای یک سرمایه گذار مشخص است که اگر ریسک های ژئوپلیتیکی افزایش یابد، چه اتفاقی برای طلا یا کالاها خواهد افتاد.

حسینی گفت: بازار ارزهای دیجیتال آرام آرام به بلوغ می رسد. در حال حاضر مسئله مهم احتمال بسیار بالای رکودی است که دنیا پیش بینی می کند. اما آینده برای بازار ارزهای دیجیتال مهم است. انتخابات و نشست بعدی فدرال رزرو برای نرخ بهره مهم است. اگر ترامپ برنده شود، می تواند بازار را شوکه کند. معامله گران باید شرایط بازار را رعایت کنند تا بهترین تصمیم را بگیرند.

یکی از اعضای هیئت مدیره OMP Phoenix در پایان گفت: بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر ریسک است. همه ابتدا صفحه برنده را به شما نشان می دهند. سرمایه گذار موفق کسی است که ابتدا جنبه ریسک را می بیند. هر چه بیشتر یاد بگیرید و مطالعه کنید، خطر کمتری خواهید داشت. هیچ میانبری برای موفقیت در بازارهای مالی وجود ندارد و همه چیز نیاز به صبر، تلاش، پشتکار و مطالعه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا