خودرو

زمان رفع انسداد حساب وکالتی ایران خودرو مشخص شد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن، حساب پراکسی ایران خودرو به منظور تسهیل در خرید خودرو و افزایش شفافیت مالی ایجاد شده است. مشتریان برای خرید خودرو باید مبلغی را به این حساب پروکسی ایران خودرو واریز کنند که به عنوان تضمین خرید خودرو محسوب می شود. این اکانت پروکسی ایران خودرو به کاهش دلالی و افزایش دسترسی مردم به خودروهای تولیدی کمک می کند. همچنین این اکانت پروکسی ایران خودرو باعث سهولت ثبت نام و تحویل خودرو به مشتریان می شود.

با پایان یافتن مهلت ثبت نام درخواست خرید خودرو، شرکت ایران خودرو در اطلاعیه ای از ایجاد گزینه برای انتخاب روش فروش به صورت فروش فوق العاده و فوری و همچنین زمان بندی پول بلوکه شده خبر داد. توسط مردم عادی آزاد شود.

ایران خودرو در اطلاعیه شماره چهار خود تاکید کرده است که تمامی افرادی که برای خرید خودرو اقدام کرده اند برای انتخاب روش فروش با سایت اینترنتی تماس بگیرند.

طبق روال خودروسازان، خودروهای ثبت نامی به دو صورت فوق العاده (فروش فوری) و پیش فروش عرضه می شوند. برای تعیین هر روش فروش، این خودروساز از امروز مهلتی شش روزه در نظر گرفته است.

در همین راستا ایران خودرو اعلام کرد که در سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در سایت ikcosales.ir کارکردهای جدیدی ایجاد شده و کد کلاس کالا، مشخصات فنی و قیمت ماهانه جاری (شهریور) محصولات در سامانه ایجاد شده و برای متقاضیان قابل استفاده است، همچنین در قسمت «جزئیات سفارش» موردی تحت عنوان «نوع فروش» ایجاد شد.

ایران خودرو در خصوص موعد تحویل خودرو اعلام کرد که موعد تحویل محصولات در نیمه دوم سال ۱۳۹۲ یعنی ۹۰ روز پس از پرداخت و انعقاد قرارداد با ایران خودرو در روش فروش ویژه طبق مقررات اعلام شده است. نوع محصول انتخابی و اولویت متقاضی چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد در اولویت قرار می گیرد.

در صورت عدم ورود متقاضی به سایت ایران خودرو، وی تاکید کرد: متقاضیان بر اساس روش فروش انتخابی در اولویت قرار می گیرند و متقاضیانی که روش فروش را انتخاب نکنند در قسمت جزئیات سفارش در ikcosales درج خواهند شد. وی گفت: در سامانه ir، آرزوی اکثر متقاضیان به صورت پیش فرض به عنوان «فروش فوق العاده» انتخاب می شود.

وجوه مسدود شده حساب نیابتی از روز دوشنبه آزاد می‌شود و بانک‌های عامل موظفند از طریق پیامک به صاحب حساب اطلاع دهند تا بدون مراجعه به متقاضی یا ثبت درخواست، امکان مسدود شدن حساب فراهم شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا