ورزشی

زمان معرفی سرمربی خارجی استقلال مشخص شد؛ یکی از این ۴ نفر

پس از جدایی جواد نکونام از استقلال و در پی دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس در دربی و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا، بحران جدیدی در این تیم به وجود آمد. نکونام که با امیدها و توقعات فراوان هدایت استقلال را بر عهده گرفته بود، پس از این ناکامی ها تصمیم به استعفا گرفت و سرانجام این تصمیم پذیرفته شد. با جدایی او، استقلال در ابتدای فصل بدون سرمربی ماند و فشار بر مدیران باشگاه برای انتخاب سریع جانشین بیشتر شد.

در شرایطی که استقلال برای بازی های حساس پیش رو به مربی کارکشته و آشنا به شرایط این باشگاه نیاز داشت، سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت معرفی شد. بختیاری زاده که تجربه زیادی در عرصه مربیگری دارد در این شرایط حساس تلاش کرد تا ثبات نسبی را به تیم بازگرداند اما وظیفه او موقتی است. او باید تا زمان معرفی سرمربی جدید خارجی تیم را آماده نگه دارد و در اولین چالش خود در هفته هفتم لیگ برتر، استقلال را مقابل هواداران هدایت کند.

در میان گزینه های پیشنهادی برای هدایت استقلال از نام های بزرگی چون خوزه پسیرو، آندره آ استراماچونی، ریکاردو ساپینتو و فرهاد مجیدی نام برده می شود. پسیرو که تجربه زیادی در فوتبال بین المللی دارد یکی از گزینه های جدی است. همچنین استراماچونی که پیش از این دوران موفقی در استقلال داشت مورد توجه هواداران و مدیران باشگاه است. نام ساپینتو نیز به دلیل محبوبیت او نزد برخی از هواداران مطرح شده است، هرچند محرومیت او مشکلاتی را به همراه داشته است.

از طرفی فرهاد مجیدی که با استقلال قهرمان لیگ برتر شد همیشه یکی از نام های مورد علاقه هواداران بوده است. با این حال او در حال حاضر به دلیل تعهدات شخصی در دبی آماده بازگشت به ایران نیست، هرچند فرهاد ثابت کرده که فردی غیرقابل پیش بینی است و احتمال تغییر نظر وجود دارد. هر کدام از این گزینه ها دارای ویژگی ها و تجربیات خاصی هستند که می توانند به بازگرداندن استقلال در مسیر موفقیت کمک کنند.

مدیران باشگاه قول داده اند تا روز چهارشنبه سرمربی جدید این تیم را معرفی کنند. هواداران استقلال بی صبرانه منتظر هستند تا نامی بزرگ و قابل اعتماد هدایت این تیم را برعهده بگیرد تا استقلال از این بحران خارج شود و دوباره به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ مطرح شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا