اخبار بورس

زمان واریز عیدی کارمندان دولت اعلام شد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامداوود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که ظهر دیروز در حاشیه مراسم افتتاح ۸۶۸ پروژه عمرانی و اقتصادی استان کرمان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود، در جمع خبرنگاران گفت: : خبر خوب ما برای کارکنان دولت این است که تا یک هفته آینده عیدی آنها را پرداخت می کنیم.

مرخصی کارمندان چقدر است؟

با توجه به ضوابط استفاده شده در سال گذشته در تهیه و تنظیم بودجه ۱۴۰۲ و همچنین بخشنامه سوگند کارکنان دولت، این امر مبلغ یک میلیون و ۸۰۰۰۰۰ تومان پیش بینی شده بود. بر این اساس مجریه دولت پس از جلسه ای میزان پاداش عیدی کارکنان دولت را اعلام کرد.

این مبلغ البته برای کارمندانی که کمتر از یک سال در سازمان مربوطه استخدام شده اند متفاوت است و بر اساس ماحصل مرخصی ماهانه کارمند و تعداد ماه هایی که در آن کار کرده است تعیین می شود.

اما در مورد میزان سوگند کارمندی در سال ۱۴۰۳ می توان گفت که قانون بودجه سال ۱۴۰۳ هنوز تصویب و منتشر نشده است. بنابراین نمی توان به میزان دقیق سوگند کارمندی اشاره کرد، اما در ابلاغ بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ قید شده بود که نسبت به سوگندنامه سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۰ درصد افزایش می یابد و در صورتی که بر این اساس بخشنامه ۱۴۰۳ با افزایش ۲۰ درصدی معادل ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان همراه است. توجه داشته باشید که این مبلغ اعلام شده هنوز قطعی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا