فرهنگ و هنر

زمان پخشِ فصل دوم سریال پوست شیر :: ایران تحلیل

تیر پس از آن بود که خبر جدید «پوست شیر» در صفحه شخصی کارگردان این سریال منتشر شد. جمشید محمودی نوشت: چهارشنبه های «پوست شیر» ادامه دارد. ساخت اسپین آف «پوست شیر» در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایران تحلیل، تیر پس از آن بود که خبر جدید «پوست شیر» در صفحه شخصی کارگردان این سریال منتشر شد. جمشید محمودی نوشت: چهارشنبه های «پوست شیر» ادامه دارد. ساخت اسپین آف «پوست شیر» در دستور کار قرار گرفت.

اما اسپین آف به چه معناست؟ اسپین آف به این معنی است که ممکن است جزئیات بیشتری را بیان کند یا داستان متفاوتی را بیان کند. اسپین آف ها معمولا بر اساس آثار بسیار موفق و گاهی بر اساس شخصیت های فرعی آن داستان ساخته می شوند.

باید به خاطر داشت که ساخت اسپین آف از یک سریال در دنیا چیز جدیدی نیست. در تاریخ سریال سازی، اسپین آف های انگشت شماری وجود داشته است که اکثر آنها با استقبال خوبی مواجه شدند.

مثلا سریال سرزمین سبز به عنوان اسپین آف سریال خانه سبز ساخته شد یا سریال شبهای برره اسپین آف بسیار موفق سریال پاورچین مهران مدیری بود و توانست سبقت گرفتن از سری اصلی در سال های اخیر سریال هایی چون «گیسو» و «سالاری فر از خانه» در شبکه تلویزیونی ساخته شده است که هر کدام به عنوان اسپین آف سریال اصلی (عاشقانه و شاهگوش) محسوب می شدند.

علی سرتیپی در پاسخ به این سوال که اسپین آف «پوست شیر» به کجا رسید، گفت: ساخت سریال باکیفیت بیش از هر چیزی برای ما مهم است و امیدواریم بتوانیم فیلمبرداری آن را آغاز کنیم.

آنها در طول سه فصل منتشر شده شخصیت پردازی نسبتا خوبی برای برخی از شخصیت های سریال خود داشتند و بسیاری از این شخصیت ها نیز سرنوشت نامعلومی داشتند و همین امر دست سازندگان را برای ادامه پوست شیر ​​با شخصیت های آشنا باز می گذارد. ادامه داستان پوست شیر ​​ریسک بالایی دارد اما غیرممکن نیست و می توان با پیچ و تاب های خاصی در داستان شکل گرفت.

گزینه های زیادی برای ادامه یک داستان تثبیت شده وجود دارد، ساختن یک اسپین آف برای این شخصیت دور از ذهن نیست. با این حال باید دید سازندگان چه برنامه ای برای ادامه «پوست شیر» دارند.

«پوست شیر» عنوان سریالی نمایشی خانگی ایرانی در ژانر جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه فیلم نت پخش شد. هادی حجازی فر، شهاب حسینی، پانته آ بهرام. ، مهرداد صدیکیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه و زیلا شاهی از جمله بازیگران این مجموعه تئاتر هستند. قسمت پایانی فصل دوم این سریال چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه منتشر شد و داستان آن درباره فرار شخصیت «ساحل» از دست آدم ربایان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا