ترندهای روز

زمان پخش برنامه اسکار مهران مدیری

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

در برنامه چالش اسکار که یکی از جدیدترین سریال های در حال پخش در خانه است، مهران مدیری به عنوان مدیر هنری و مجری اصلی به همراه نیما شعبان نژاد دستیار مجری حضور دارند.

مهران مدیری بازیگر و کارگردان ایرانی که به صورت حرفه ای در ژانرهای مختلف فیلم و سریال حضور داشته است، پس از مدتی کشمکش، مجوز برگزاری «اسکار» را از ساترا دریافت کرد و به زودی این رئالیتی شو طنز و دیدنی در شبکه نمایش منتشر خواهد شد. پلتفرم فیلمو .

زمان پخش اسکار از فیلمو

«اسکار» یک رئالیتی شو به کارگردانی و اجرای مهران مدیری و نیما شعبان نژاد است که فصل اول آن از ۱۸ می باشد. دی، دوشنبه ها از طریق پلتفرم فیلمو پخش می شود. این برنامه پرطرفدار دوشنبه ها از فیلمو منتشر می شود و در این فصل جدید شاهد شرکت کنندگان دیگر هستیم.

موضوع برنامه اسکار مهران مدیری

«اسکار» یک واقعیت نمایشی طنز و دیدنی است که هدف آن خلق لحظاتی سرشار از شادی برای مخاطب است. شرکت کنندگان آن همگی بازیگران و افراد مشهور ایرانی هستند.

هر مهمان بر اساس چالش ها و امتیازات دریافتی جایزه اسکار را دریافت می کند و هر مهمانی که امتیاز کاترین را دریافت می کند باید مسئولیت اجتماعی را بر عهده بگیرد و انجام دهد.

مجریان برنامه اسکار

مهران مدیوری به همراه نیما شعبان نژاد مجریان رئالیتی شو «اسکار» هستند. شعبان نژاد در پروژه های مختلفی از جمله هیولا و دراکولا با مهران مدیری همکاری داشته است.

این رئالیتی شو کپی از برنامه “Task Master” است. در نسخه اصلی این مسابقه خارجی، پنج بازیگر کمدین برای به چالش کشیدن خلاقیت و توانایی های خود به فعالیت های خاصی می پردازند. پیش بینی می شود برنامه اسکار نیز روندی مشابه نسخه خارجی داشته باشد.

۱) برنامه اسکار مهران مدیری چند قسمته؟

در حال حاضر مشخص نیست؛ اما هر فصل در ۴ قسمت منتشر شده است.

۲) ژانر برنامه اسکار چیست؟

مسابقه، پازل، نمایش واقعیت

۳) اسکار چه روزهایی پخش می شود؟

در این خبر به این سوال پاسخ داده ایم که اسکار مهران مدیری چند شنبه می آید. روزهای پخش این رئالیتی شو محبوب دوشنبه و پنجشنبه ساعت ۸ صبح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا