فرهنگ و هنر

زمان پخش دور جدید حسینیه معلی در تلویزیون :: ایران تحلیل

«حسینیه معلی» از هفته آینده برای ایام محرم از شبکه سه پخش می شود و در سفره یادگاری وی تغییراتی ایجاد شده است.

به گزارش ایران تحلیل، «حسینیه معلی» برنامه ای مصادف با اولین شب عزاداری ماه محرم با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرمردان هیئت های مذهبی کشور است که از شبکه سه سیما پخش شد. . نکته جالب توجه این است که با پخش ۷ روزه این برنامه از شبکه عماری بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بازدید به ثبت رسید.

حالا بعد از تجربه ای متفاوت در ماه شعبان، با حال و هوای محرم راهی فصل جدید می شود. در این سریال نجم الدین شریعتی همچنان اجرای برنامه را بر عهده دارد و سعید ستودگان تهیه کننده «حسینیه معلی» از او به عنوان مجری این برنامه یاد می کند. همچنین به گفته وی، محمدرضا طاهری با تغییراتی که در ذاکران میز (مداحان) رخ داد، برای اولین بار در سریال جدید ظاهر می شود.

تسنیم نوشت: سیدرضا نریمانی و نزار قطری از فصل گذشته در «حسینیه معلی» ماندند و حاج مهدی رسولی پس از یک فصل غیبت به این برنامه بازگشت.

حجت الاسلام مصطفی کرمی پس از تجربه حضور در «حسینیه معلی» بار دیگر در ایام محرم در کنار دیگر قاریان خبره بر سر سفره ذاکران حاضر می شود. این برنامه قرار است از ۲۵ تیرماه همزمان با شب اول محرم از شبکه سه سیما پخش شود و به مدت ۱۳ شب روی آنتن می رود. این برنامه تلویزیونی از ساعت ۲۲:۲۰ و تکرار آن ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه سه پخش می شود و در ساعت های ۱۳:۰۰ و ۱۷:۰۰ از شبکه قرآن بازپخش می شود.

نجم الدین شریعتی پس از چند تغییر بالاخره با دو فصل تجربه در «حسینیه معلی» ماندگار شد. چرا که حامد سلطانی اولین مجری این برنامه بود و در فصل های بعد جای خود را به احمد اکبرنژاد داد و در نهایت در دو فصل اخیر نجم الدین شریعتی این مسئولیت را بر عهده گرفت.

فصل جدید محرم «حسینیه معلی» مهمانان بین المللی بیشتری نسبت به موسم شعبانیه خواهد داشت که تجربه متفاوتی برای برنامه های مذهبی تلویزیون محسوب می شود. همچنین گروه های شرکت کننده در برنامه از سراسر دنیا حضور خواهند داشت که در نوع خود جالب خواهد بود.

از آنجایی که شیخ زکزاکی یکی از سوپرایزهای موسم شعبانیه «حسینیه معلی» بود، پیگیری های خبرنگار تسنیم نشان می دهد که در ایام محرم نیز چنین مهمانان و سوپرایزهایی تدارک دیده شده است. تاکنون چهار فصل از این برنامه پخش شده است و در فصل چهارم «حسینیه معلی»، سیدمجد بنی فاطمه، میشم مطیعی، مهدی رسولی و عبدالرضا هلالی به عنوان کارشناس و داور حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا