ترندهای روز

زمان پخش سریال هشت و نیم دقیقه + خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سریال هشت و نیم دقیقه ای یکی از سریال های زیبای ایرانی است که بازیگران مطرحی در آن به ایفای نقش پرداخته و خوش درخشیدند. این سریال هشت و نیم دقیقه ای حول محور خانواده ای می گذرد و پسری زودتر از پدرش فوت می کند و حالا تمام تلاش ها برای اثبات این اتفاق است. برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریال هشت و نیم دقیقه معاصر اندیشه، تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سریال هشت و نیم دقیقه

داستان سریال هشت و نیم دقیقه; از آغاز تا انتها

این سریال هشت و نیم دقیقه ای درباره دختر تحصیلکرده شهرستانی است که توجه صاحب تاجیک کارخانه ای را که در آن کار می کند به خود جلب می کند و با پسر بزرگش امیر ازدواج می کند. او عروس و معتمد پدر شوهرش است و یک فرزند خردسال به نام طاها دارد.

پسر دیگر خانواده، احسان، با فروغ، دختر شریک سابق پدرش در همان کارخانه ازدواج کرده است و فاروزین، برادر فاروز نیز تا چند سال پیش در اینجا کار می کرد، اما یکته متوجه اشتباهات فاروزین شد و فاروزین با رسوایی از کارخانه اخراج شد.

به خاطر این اتفاق و همچنین به دلیل دیگری که یکتا را عامل مرگ پدرش می داند، فرزین از او کینه ای گرفته و به دنبال فرصتی برای انتقام گرفتن است.

تاجیک و پسرش امیر در یک تصادف مشکوک مجروح شدند و پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

فرزین به یلدا که خواهر یکتا است ابراز علاقه می کند تا او را در برنامه انتقام خود قرار دهد و از طرفی فروغ که مدت ها در حسرت فرزندی بود باردار شد اما در دعوا با یکتا… او جنین خود را از دست داد و دیگر نتوانست بچه دار شود و این دشمنی را عمیق تر می کند.

آن طرف ماجرا معلوم می شود که امیر هشت دقیقه و نیم زودتر از پدرش فوت کرده است. طبق قانون، اگر فرزندی قبل از پدر و مادر فوت کند، حق ارث ندارد. به این ترتیب تمام ارث تاجیک به پسر دیگرش احسان می رسد.

یکتا و فرزندش روزهای سختی را می گذرانند و روزهای دردناکی را تجربه می کنند تا اینکه بالاخره معلوم می شود تاجیک زودتر از امیر مرده است اما فرزین گواهی پزشکی را جعل کرده است.

همچنین معلوم می شود که احسان پسر واقعی تاجیک نیست و فرزند خوانده اوست و ارثی به او نمی رسد.

تعداد قسمت های سریال هشت و نیم دقیقه است

بعد از دو ایران تحلیلات ناموفق بالاخره مسئولان شبکه آی فیلم تصمیم گرفتند سریال گیلدخت را جایگزین سریال زیبا کنند. این سریال هر شب به جز پنجشنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش می شود. در حال حاضر این سریال در دو قسمت خواهد بود. از این شبکه پخش می شود، این سریال در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای توسط شهرام شاهحسینی و گروه نویسندگی آزیتا ایرایی، بابک کایدان و علی دادرس و به تهیه کنندگی بهروز مفید در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است که در دو قسمت و در ۱۵ قسمت می باشد. از امشب پخش خواهد شد.

سریال هشت و نیم دقیقه

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه

بازیگر نقش

شبنم قلی خانی یک مهاجر مجرد است

پژمان بازغی امیر تاجیک

سام درخشانی احسان تاجیک

سیامک اطلسی مهندس علی اکبر تاجیک

آشا محرابی فروغ رحیمی

بهرنگ علوی فرزین رحیمی

الهه حصاری یلدا مهاجر

مزدک رستمی نیما مهاجر

فرناز رهنما نسرین مقدم

بهرام ابراهیمی نورایی

محمد فیلی صابر

مهری آل آقا بهجت

المیرا دهقانی، مادر احسان

توفان مهردادیان پیمان اخوان

شیرین اسماعیلی بهاره

شهرام شاهحسینی مهران

معصومه رحمتی حمیده

حسین پهلوان زاده وحید

آزاده ثابتی الهه نصیری

حسام رحیمی منش طه تاجیک

در هشت دقیقه و نیم با موضوع همدلی و ایثار در خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزندان پس از فوت همسر و دفاع از حقوق یکسان می پردازد. خانواده.

این سریال با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی، موضوعی خانوادگی را در قالب یک داستان ملودرام اجتماعی به تصویر می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا