اخبار اقتصاد ایران

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ :: ایران تحلیل

سازمان بورس همچنان پیگیر مرحله سوم سپرده گذاری سهام عدالت از سوی شرکت ها است.

به گزارش ایران تحلیل، دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: اگر شرکتی اقدامات لازم را برای سود سهام عدالت انجام ندهد طبق قانون با آن برخورد می شود.

مهدی حاجی وند افزود: سهامداران برای دریافت سود سهام عدالت نیازی به مراجعه به محل خاصی ندارند و سود فاز سوم سهام عدالت در صورت دریافت از شرکت ها مانند دوره های گذشته به حساب افراد واریز می شود.

وی بیان کرد: نکته دیگر این است که چند شرکت بخشی از سود سهام عدالت را واریز نکردند و همچنان پیگیری ها از سوی سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی در حال انجام است. اگر اقدامات لازم را انجام ندهد طبق قانون با وی برخورد می شود.

دستیار و مشاور ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت افزود: در نهایت به طور کلی برای دریافت سود سهام عدالت، سهامداران به هیچ جا مراجعه نکنند و هیچ سندی را در اختیار کسی قرار ندهند. همچنین سهامداران برای دریافت سود سهام باید هوشمند باشند. روی هیچ لینکی کلیک نکنید

حاجی وند تصریح کرد: همچنین سهامدارانی که واجد شرایط دریافت سود هستند نیازی به واریز وجه ندارند و به هیچ وجه با آنها تماس گرفته نمی شود و با مشخص شدن سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت مانند سال های گذشته، سود سهام به شماره شبای بانکی افراد اعلام شده در سامانه سجام واریز می شود. سپرده خواهد شد. در نهایت سهامداران اخبار مربوط به پرداخت سود سهام عدالت و سایر موارد مرتبط با این حوزه را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا