ترندهای روز

زنان معروف هالیوودی که خواهرانی دقیقاً شبیه به خود دارند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

هالیوود به ستاره های پر زرق و برقش معروف است، اما گاهی اوقات، زیبایی و استعداد در یک خانواده فقط به یک عضو ختم نمی شود. بسیاری از بازیگران زن مشهور، خواهران به همان اندازه خیره‌کننده دارند که در مرکز توجه قرار دارند، چه روی فرش قرمز، چه در فیلم‌ها و چه در شبکه‌های اجتماعی. در اینجا نگاهی داریم به تعدادی از مشهورترین خواهران هالیوود که بسیار شبیه هم هستند.

پنه لوپه کروز و مونیکا کروز

زنان مشهور هالیوودی که خواهرانی کاملا شبیه خود دارند

پنه لوپه کروز بازیگر برنده اسکار یک خواهر کوچکتر به نام مونیکا دارد که شباهت زیادی به او دارد. مونیکا ۴۷ ساله حتی در سال ۲۰۱۰ به جای پنه لوپه ۵۰ ساله در صحنه های فیلم “دزدان دریایی کارائیب: در جزر و مدهای غریب” ظاهر شد. پنه لوپه اغلب در مورد پیوند نزدیک و علایق مشترک آنها از جمله مد صحبت کرده است. این دو خواهر با هم در طراحی مجموعه جواهرات و کیف های دستی خانه مد ژاپنی سامانتا تاواسا حضور داشتند و در خط تولید لباس زیر Agent Provocateur همکاری داشته اند.

کامرون دیاز و چیمن کین

زنان مشهور هالیوودی که خواهرانی کاملا شبیه خود دارند

کامرون دیاز ۵۱ ساله و خواهر بزرگترش چیمن کین ۵۳ ساله در نزدیکی لانگ بیچ کالیفرنیا بزرگ شدند. این خواهران ویژگی های فیزیکی مشابهی دارند، از جمله لبخندهای پهن و موهای بلوندشان که آنها را تقریباً شبیه دوقلو می کند. با وجود وجهه بالاتر کامرون در هالیوود، پیوند بین این دو خواهر همچنان قوی است. کامرون اغلب در مورد پیوند منحصر به فرد و ناگسستنی بین خواهران صحبت می کند.

مامی گامر و گریس گامر

زنان مشهور هالیوودی که خواهرانی کاملا شبیه خود دارند

مامی و گریس گامر دختران بازیگر افسانه ای هالیوود، مریل استریپ هستند که به راحتی با دوقلو اشتباه گرفته می شوند. هر دو حرفه بازیگری را دنبال کرده‌اند و مامی ۴۰ ساله در فیلم دکتر امیلی اونز و گریس ۳۸ ساله در اتاق خبر و آقای ربات ظاهر شده‌اند. ظاهر مشابه و استعداد مشترک آنها اغلب آنها را در کانون توجه قرار می دهد.

ال فانینگ و داکوتا فانینگ

زنان مشهور هالیوودی که خواهرانی کاملا شبیه خود دارند

داکوتا فانینگ ۳۰ ساله و خواهر کوچکترش ال ۲۶ ساله هر دو از زمان جوانی در هالیوود موفق بوده اند. با وجود اختلاف سنی که زمانی پیوند آنها را سخت کرده بود، این دو خواهر اکنون بسیار به هم نزدیک هستند. آنها شباهت قابل توجهی دارند و در عین حفظ سبک ها و علایق شخصی متفاوت، از حرفه یکدیگر حمایت می کنند.

زویی دشانل و امیلی دشانل

زنان مشهور هالیوودی که خواهرانی کاملا شبیه خود دارند

زویی ۴۴ ساله و امیلی ۴۷ ساله هر دو بازیگر موفقی هستند که به ترتیب با بازی در فیلم های «دختر جدید» و «استخوان ها» شناخته می شوند. هر دو چشمان آبی درشتی دارند و به راحتی با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. این خواهران حتی روی پرده با هم کار کرده اند و در قسمتی از “استخوان ها” ظاهر شده اند. والدین آنها هر دو در صنعت سرگرمی هستند و این دو رابطه نزدیکی دارند.

کیت مارا و رونی مارا

زنان مشهور هالیوودی که خواهرانی کاملا شبیه خود دارند

کیت و رونی مارا هر دو بازیگران مشهوری هستند، اگرچه مسیرهای کاری متفاوتی را در پیش گرفته اند. کیت، ۴۱ ساله، برای نقش‌هایش در سریال‌های درام سیاسی «House of Cards» و همچنین «داستان ترسناک آمریکایی: خانه قتل» شناخته می‌شود، در حالی که رونی، ۳۹ ساله، در سال ۲۰۱۱ با بازی در «دختری با قتل» به شهرت رسید. خالکوبی اژدها'. علیرغم تمرکز شغلی متفاوت آنها، خواهران ظاهری مشابه دارند و هر دو تأثیرات قابل توجهی بر صنعت فیلم داشته اند.

جسیکا سیمپسون و اشلی سیمپسون

زنان مشهور هالیوودی که خواهرانی کاملا شبیه خود دارند

جسیکا و اشلی سیمپسون هر دو با حرفه موسیقی خود در اوایل دهه ۲۰۰۰ به شهرت رسیدند. جسیکا، ۴۳ ساله، همچنین به خاطر نمایش واقعی خود با همسر سابق نیک لاچی و خط مد موفقش شناخته شده است، در حالی که اشلی، ۳۹ ساله، حرفه بازیگری و خوانندگی را دنبال کرده است. این دو زمانی که هر دو بلوند بودند بیشتر شبیه هم بودند.

میشل فایفر و بابا فایفر

زنان مشهور هالیوودی که خواهرانی کاملا شبیه خود دارند

میشل فایفر ۶۵ ساله، بازیگری که به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های Scarface و Batman Returns شناخته می‌شود، یک خواهر کوچک‌تر به نام ددی ۶۰ ساله دارد که او نیز بازیگر است. دیدی فایفر در فیلم های ترسناک مختلفی مانند «خون آشام» حضور داشته است. در دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰، میشل به یکی از ستاره های هالیوود و یکی از محبوب ترین نمادهای جنسی آن دوران تبدیل شد. این خواهران بسیار شبیه هم هستند و هر دو در حرفه بازیگری موفق هستند.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا