ترندهای روز

زندگی ویران‌شده زنی که فریب چرب زبانی مرد متاهل را خورد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

روزنامه خراسان گزارش می دهد: اینها بخشی از اظهارات زن ۲۴ ساله ای است که از همسرش به دلیل تهدید و آزار و اذیت شکایت کرده است. این زن جوان با بیان اینکه در این دنیا اعمال مجازات می شود، از ماجرای خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد گفت: پدرم تبعه عراق بود که با مادرم ازدواج کرد اما زمانی که ۴ سال بیشتر نداشتم. سال‌ها خانواده‌اش را ترک کرد ایران را ترک کرد و زندگی جدیدی را در عراق آغاز کرد. در این شرایط مادرم مرا به سختی بزرگ کرد و به مدرسه فرستاد اما علاقه ای به درس و مدرسه نداشتم و به همین دلیل پس از اتمام دوره ابتدایی ترک تحصیل کردم. خلاصه وارد شانزدهمین بهار زندگی ام شده بودم که به اصرار مادرم برایم گوشی هوشمند خرید و از همان زمان وارد شبکه های اجتماعی شدم. هنوز یک هفته از ماجرای خرید گوشی نگذشته بود که در یکی از شبکه های اجتماعی با «یاسر» آشنا شدم و تحت تاثیر زبان پررنگ او قرار گرفتم. وقتی فهمیدم او یک مرد متاهل است، قبلاً عاشق شده بودم.

«یاسر» مدعی شد که با همسرش اختلاف داشته و در حال جدایی هستند. من هم آرزو داشتم هر چه زودتر طلاقشان تمام شود اما نشد و زمانی که یاسر از همسرش جدا نشد با او ازدواج کردم. با وجود این، هویم هرگز به من زنگ نزد و چیزی نگفت. او با دل شکسته و چهره ای رنجور فقط پسر خردسالش را بزرگ می کرد و من سرمست از این ازدواج بودم اما نمی دانستم چه آشوبی در دل زنی می گذرد که در آن سن عاطفی لانه اش را ویران کردم.

بعد از حدود یک سال زندگی مشترک با یاسر دخترم را باردار شدم اما همسرم به بهانه کار به شهر می رفت و هر ماه یکی دو روز به مشهد برمی گشت. در حالی که فکر می کردم او در شهر کار می کند، روزی زن جوانی با من تماس گرفت و خود را همسر «یاسر» معرفی کرد. با توجه به اینکه شماره تلفن «وحیده» (همسر اول یاسر) را داشتم، به راحتی متوجه شدم که با زن دیگری صحبت می کنم. خلاصه با این تماس مشخص شد که یاسر با زن دیگری در شهر ازدواج کرده و از ۶ سال پیش با او زندگی می کند. وقتی فهمیدم شوهرم به من خیانت کرده و زن دیگری لانه ام را خراب کرده است، متوجه شدم که این دنیا پر از مجازات است و نباید با یک مرد متاهل وارد رابطه غیراخلاقی می شدم. حالا از او شکایت کردم و صدای ضبط شده اش را به قاضی دادگاه دادم تا حکم قانونی صادر کند اما «یاسر» در این شرایط هم مزاحمم می شود و با تهدیدهایش زندگی ام را سیاه کرده است. کاش…

با توجه به ماجرای روابط غیراخلاقی و نامتعارف در این پرونده خانوادگی، با دستور سرگرد احمد آبکه (رئیس کلانتری طبرسی شمالی مشهد) در معاونت مددکاری اجتماعی تحقیقات قانونی و مشاوره ای آغاز شد.

داستان واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا