ترندهای روز

زنم پول مواد مخدر را نداد، کشتمش

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ساکنان ساختمانی در جنوب تهران در ساعات پایانی شامگاه چهارشنبه گذشته متوجه صدای مشاجره و درگیری همسایگان خود شدند و از خانه های خود بیرون آمدند. آنها مرد همسایه را دیدند که ترسیده بود و با عجله از خانه اش بیرون آمد و سپس ساختمان را ترک کرد.

این رفتار عجیب همسایه ها را بیشتر کنجکاو کرد و با ورود به خانه همسایه با جسد خون آلود زن جوان مواجه شدند. پس از آن بود که ساکنان ساختمان با پلیس تماس گرفتند و آنچه را که شاهد بودند به اپراتور مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گفتند. دقایقی بعد ماموران نزدیکترین واحد گشت کلانتری در محل حاضر شدند و در ادامه موضوع را به بازپرس قتل پایتخت اطلاع دادند.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که زن ۲۵ ساله با ضربات چاقو کشته شده است. شاهدان نیز گفتند: دیدیم همسر مقتول به نام مراد از خانه فرار کرد.

با به دست آوردن هویت مظنون قتل فراری، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به تحقیقات میدانی در اطراف محل قتل زن جوان پرداختند. آنها انتظار داشتند متهم فراری برای بررسی موضوع به حوالی محل جنایت بازگردد.

با این فرضیه ماموران به بررسی میدانی ادامه دادند و چند ساعتی از شروع تحقیقات نگذشته بود که موفق شدند مراد سرگردان را شناسایی کنند.

مردی ۲۹ ساله به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: پس از معتاد شدن، دست از کار کشیدم و بیش از پیش درگیر مواد مخدر شدم. کم کم مواد مخدر باعث شد خانه ام را ترک کنم و هر چند روز یک بار نزد همسرم می آمدم تا از او پول بگیرم تا هزینه داروهایم را تامین کنم.

وی ادامه داد: خوابم برده بود و شب حادثه مثل زمانی که نیاز به پول داشتم دوباره به سراغ همسرم رفتم تا دوباره از او پول بگیرم.

این متهم قتل درباره همسرش و درآمدش گفت: همسرم در خانه کار می کرد و برایش سخت بود که ساعت ها کار سخت او را دود کنم. با هم درگیر شدیم و من به طور اتفاقی چاقو گرفتم و به او ضربه زدم.

با اعترافات مرد جوان، وی با دستور بازپرس جنایی جهت ادامه تحقیقات برای تکمیل تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا