ترندهای روز

زنی با کمک ۲ نفر شوهرش را کشت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سرهنگ مرتضی هادیان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در یکی از محلات شهرستان بلافاصله ماموران کلانتری چهاردهم این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: تحقیقات ماموران در محل و اظهارات همسر مزروب حاکی از آن بود که ۲ فرد ناشناس وارد منزل آنها شده و همسر وی را که در اتاق استراحت می کرد با چاقو مورد ضربات چاقو قرار داده و از محل متواری شدند. فرد مورد ضرب و شتم به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلورجان ادامه داد: با فوت متوفی پرونده وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد. او قصد داشت ذهن ماموران را منحرف کند اما در برابر شواهد و مدارک پلیس و در بازجویی های تخصصی لب به اعتراف گشود و راز این جنایت را فاش کرد.

وی با اشاره به اینکه همسر مقتول مشاجرات خانوادگی انگیزه این جنایت داشته است، خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در تحقیقات کارآگاهان به قتل همسرش با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد و در نهایت ۲ متهم دیگر به قتل همسرش اعتراف کردند. در این پرونده نیز شناسایی و تحت عملیات قرار گرفتند. این افراد در مخفیگاه خود دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم اصلی تحویل مرجع قضائی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا