ترندهای روز

زن خیانتکار با قاتل شوهرش ازدواج کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در آخرین روزهای اسفند ۱۴۰۰، مردی ۳۵ ساله بر اثر سکته قلبی در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت و خانواده اش پیکرش را تشییع کردند. پس از گذشت بیش از دو سال از این ماجرا، خانواده مرد متوفی متوجه شدند که داماد سابق خانواده با مرد غریبه ای ازدواج کرده و همین موضوع باعث شده تا به احتمال قتل فرزندشان مشکوک شوند. خیلی زود مرداد امسال به پلیس تهران آمدند و شکایت کردند. پدر این مرد متوفی در اظهارات خود گفت: پسر و عروسم اختلافات زیادی با هم داشتند و نتوانستیم مشکلات آنها را حل کنیم اما ناگهان پسرم بیمار شد و در بیمارستان بستری شد و در نهایت فوت کرد. ما همیشه به مرگ او مشکوک بودیم. بعد از فوت پسرم، عروسم رابطه خود را با ما قطع کرد تا اینکه چند وقت پیش با همسایه سابق پسرم آشنا شدم و در گفتگو با او متوجه شدم که عروس سابقم با مرد غریبه ازدواج کرده است. چند ماه بعد از مرگ پسرم این باعث شد که من بیشتر شک کنم که پسرم ممکن است به قتل رسیده باشد. الان از همسر سابق پسرم و شوهر جدیدش شکایت می کنم.

ماموران تحقیقات را به این نکته متمرکز کردند که مشخص شد پسر شاکی و همسرش اختلافات زیادی با هم دارند و او بارها از سوی همسرش تهدید به مرگ شده است. این زن قبل از مرگ همسرش در اینستاگرام با مردی در ارتباط بود و چند ماه بعد از مرگ همسرش با او ازدواج کرد. با جمع بندی این اطلاعات، در روز چهارشنبه دهم مرداد امسال این زوج به عنوان مظنون پرونده دستگیر شدند. این زوج به طور جداگانه مورد بازجویی قرار گرفتند تا اینکه ظهر پنجشنبه مرد جوان به قتل اعتراف کرد.

شهرام در اظهارات خود گفت: با همسرم ماهرخ در اینستاگرام آشنا شدم، ابتدا نمی دانستم او ازدواج کرده است و بعد از اینکه متوجه شدم با شوهرش اختلاف دارد و او را طلاق نمی دهد، گفت: عشق زیادی به یکدیگر پیدا کردند و شوهرش مانعی برای ازدواج ما بود.” بعد از دو ماه تصمیم گرفتیم شوهرش را بکشیم. تصمیم گرفتیم او را با قرص مسموم کنیم و بکشیم تا کسی به ماهراخ مشکوک نشود. از این رو از ناصرخسرو قرص خریدم و شب قبل از حادثه به ماهرخ دادم. آن را پودر کرد و به شوهرش داد که خورد و مریض شد. این مرد مدتی در بیمارستان بود تا اینکه فوت کرد و همه فکر کردند که این یک مرگ طبیعی است. چند ماه بعد ازدواج کردیم. خانواده مقتول به این ازدواج مشکوک شدند و ما دستگیر شدیم.

این در حالی بود که ماهرخ اظهارات ضد و نقیضی داشت اما شواهد حاکی از همدستی او با همسر جدیدش است. او مدعی شد؛ او از قتل شوهرش توسط شهرام بی خبر است. سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعترافات متهمان با صدور قرار قانونی دستگیر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا