ترندهای روز

زن خیانتکار قربانی رابطه شیطانی شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

متهم شرمنده از افشای راز خود گفت: با همسر سارا همکار بودم و ملاقات خانوادگی داشتیم و خیلی صمیمی بودیم. سال‌ها بود که آنها را می‌شناختم و روزی نبود که برنامه‌ای برای پارک، کوه و گردش نداشته باشیم. سارا زن زیبایی بود و در ظاهر و رابطه خود حریم خاصی را رعایت نمی کرد. کم کم در این رفت و آمدها به او علاقه مند شدم و دور از چشم همسرش برایش پیام فرستادم و او هم نشان داد که از این رابطه پنهانی بدش نمی آید. به این ترتیب من و سارا به دور از چشم همسرمان رابطه پنهانی داشتیم.

این داستان برای من یک هوس زودگذر بود، اما سارا موضوع را بسیار جدی گرفت. بعد از گذشت مدتی یک روز به من زنگ زد و گفت که باید از همسرت جدا شوی و من هم از شوهرم جدا می شوم تا با هم ازدواج کنیم. .سعی کردم بهش توضیح بدم که هیچوقت این اتفاق نمیوفته چون عاشق زندگی مشترکم هستم و فقط میخواستم کمی شیطون باشم. این موضوع سارا را بسیار عصبانی کرد. از آن روز تهدیدهای سارا برای نابودی زندگی من شروع شد. من مجبور بودم کاری کنم. نمی توانستم به وضعیت قبل از این اشتباه برگردم. سارا هم تسلیم نشد.

در اوج ناامیدی به ذهنم رسید که برای نجات خودم او را بکشم. برای همین با او قرار گذاشتم و با ماشینم او را از شهر بیرون آوردم و کشتم و جسدش را آتش زدم. شوهر سارا آنقدر به من اعتماد کرد که از زمان تشکیل پرونده یک مفقودی از من خواست تا او را همراهی کنم. هر روز در نقش یک دوست و همکار دلسوز به کلانتری می آمدم و همسرش را همراهی می کردم و فکر نمی کردم کارآگاهان به من مشکوک شوند و با خیال راحت مشغول زندگی شخصی ام بودم تا امروز که دستبند به دستم زد و من متوجه شد که افسر پرونده چند روزی است که مرا زیر نظر گرفته و از رابطه پنهانی من و مقتول مطلع شده است. من به خاطر یک میل زودگذر به همسرم و بهترین دوستم خیانت کردم و نتیجه آن نابودی دو خانواده و از همه مهمتر فرزندانمان است. من آن را پر می کردم.

نظریه تخصصی

بررسی بسیاری از قتل‌های ناشی از خیانت نشان می‌دهد که نبود حریم خصوصی در ارتباط و پنهان‌کاری، نقطه شروع سقوط غیرقابل بازگشت به ورطه نابودی دو خانواده است. با طرز لباس پوشیدن و رفتار خود بدون اینکه حرفی بزنید پیام نادرستی به افراد ضعیف القلب و بیمار دل می دهید و خواه ناخواه به آنها اعلام می کنید که فردی هستید. بدون چارچوبی که هر کسی بتواند به خود اجازه دهد. شما را به یک رابطه پنهانی دعوت می کند بدون توجه به اینکه یک زن متاهل و یک مادر هستید.

به یاد داشته باشید که افراد زیادی در دنیا هستند که زیباتر، باهوش‌تر و جذاب‌تر از شریک زندگی شما هستند، اما با ازدواج شما ترجیح می‌دهید با یک فرد خاص بمانید و دیگران را نادیده بگیرید. سعی کنید با رعایت نکردن مرزهای اخلاقی و مذهبی با حفظ یک زندگی مشترک، سلامت و سلامت روان فرزندان خود را به خطر نیندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا