ترندهای روز

زن فرانسوی که شوهرش به او قرص خواب‌آور می‌داد تا مردان به او تجاوز کنند، در دادگاه علنی چه گفت؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

یورونیوز: زنی که گفته می شود شوهر سابقش ده سال به او قرص ها و مواد مخدر می داد به طوری که مردان غریبه در حالی که او بیهوش بود، در روز پنج شنبه، ۵ سپتامبر (۱۵) به او تجاوز کردند. شهریور) برای شهادت در دادگاه شهر آوینیون در جنوب فرانسه حاضر شد.

ژیزل پلیکو با صدایی آرام و شفاف جزئیات تکان دهنده کشف خود را به دادگاه گفت. شوهر سابق او از ده ها مرد در حال تجاوز جنسی به این زن فیلم گرفته بود و هزاران تصویر را ذخیره کرده بود که بعداً به دست پلیس افتاد.

او در حین شهادت گفت: «این غیرقابل تحمل است. آنقدر حرف برای گفتن دارم که نمی دانم از کجا شروع کنم.”

دومینیک پلیکو که اکنون ۷۱ سال دارد به همراه ۵۰ مرد دیگر به اتهام تجاوز جنسی در محاکمه است و ممکن است با ۲۰ سال زندان روبرو شود. محاکمه از دوشنبه هفته جاری آغاز شد و انتظار می رود تا دسامبر ادامه یابد. ژیزل پلیکو روز پنجشنبه برای اولین بار در مورد این پرونده شهادت داد.

آسوشیتدپرس که این خبر را منتشر کرده است، می نویسد که معمولاً اسامی قربانیان جنایات جنسی را منتشر نمی کند، اما وکیل ژیزل پلیکو، استفان بابونو، گفت که موکلش موافقت کرده است که نام او منتشر شود و همچنین اصرار دارد که محاکمه او در سال جاری برگزار شود. عمومی

او به دادگاه گفت که امیدوار است شهادتش بتواند از رنج بردن زنان دیگر در شرایط مشابه جلوگیری کند. او گفت که سعی کرده محاکمه را در دادگاه علنی برگزار کند تا همبستگی خود را با زنان دیگری که قربانی جنایات جنسی نیستند، نشان دهد.

ژیزل و شوهر ۵۰ ساله اش با سه فرزندشان در خانه خود در شهر کوچکی در پروونس زندگی می کردند تا اینکه زندگی او در اواخر سال ۲۰۲۰ از هم پاشید.

او به دادگاه گفت: “من قبل از آن فکر می کردم که ما یک زوج صمیمی هستیم.”

زن فرانسوی که شوهرش به او قرص خواب می داد تا مردها به او تجاوز کنند در دادگاه چه گفت؟

فرزندان ژیزل و دومینیک پلیکو

کشف این ماجرا توسط پلیس از زمانی آغاز شد که نگهبان سوپرمارکت شوهر این زن را در حال عکس گرفتن از دامن زنانه گرفتار کرد. این باعث شد که ماموران گوشی و کامپیوتر دومینیک پلیکو را جستجو کنند. در درایو USB و رایانه شخصی او، هزاران عکس و ویدیو از مردانی پیدا کردند که به نظر می رسید به ژیزل در حالی که بیهوش در خانه اش بود، تجاوز می کردند.

ژیزل با دیدن برخی از تصاویر ضبط شده توسط پلیس شوکه شد و شوهرش را ترک کرد.

او در دادگاه گفت: برای من همه چیز به هم ریخته است. اینها صحنه های بربریت و تجاوز است.»

او گفت که سپس با دو چمدان خانه اش را ترک کرد، «آنچه از ۵۰ سال ازدواج باقی مانده بود»، و افزود: «دیگر هویتی ندارم… نمی دانم آیا دوباره خودم را پیدا خواهم کرد یا نه. ” یا نه.”

افسران پلیس پیام هایی را پیدا کردند که ادعا می شود دومینیک پلیکو در یک وب سایت پیام رسانی که معمولاً توسط مجرمان استفاده می شود، گذاشته و از مردان برای تجاوز به همسرش دعوت می کند. آن وب سایت اکنون بسته شده است.

جزئیات جزییات جنایات ادعایی که پلیس می گوید در سال ۲۰۱۱ آغاز شد و همچنین شبکه پیچیده پولیکو که طی ۱۰ سال ساخته شده بود، در جریان محاکمه فاش شد.

مردانی که به خانه این زوج دعوت می شدند باید قوانین خاصی را رعایت می کردند. مثلاً نمی توانستند بلند صحبت کنند، باید در آشپزخانه لباس هایشان را در می آوردند، نمی توانستند عطر بزنند و بوی سیگار ندهند. آنها گاهی مجبور می شدند تا یک ساعت و نیم در پارکینگی نزدیک خانه منتظر بمانند تا دارو اثر کامل خود را بگذارد و ژیزل پلکو بیهوش شود.

وی شهادت داد: فدای مذبح فساد شدم، مثل عروسک پیر، مثل کیسه زباله به من نگاه کردند.

از آنجایی که دومینیک پلیکات از تجاوزهای ادعایی فیلمبرداری کرده بود، پلیس توانست ۷۲ مظنونی را که بیش از دو سال به دنبال آن بودند شناسایی کند.

علاوه بر پلکو، ۵۰ مرد دیگر بین ۲۲ تا ۷۰ سال در محاکمه هستند. تعدادی از متهمان برخی از اتهامات علیه خود را رد کرده و ادعا می کنند که توسط پلیکات فریب خورده اند.

طی چند ماه آینده، متهمان در گروه های کوچک در مقابل یک هیئت پنج قاضی حاضر خواهند شد و خود پلکو نیز قرار است هفته آینده در دادگاه سخنرانی کند. قرار است گروهی از روانشناسان، روانپزشکان و کارشناسان کامپیوتر نیز در این پرونده شهادت دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا