ترندهای روز

زن قاتل: مقتول می‌خواست تعرض کند، کشتمش

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

هفته گذشته اهالی خیابان ایوانکی گرمسار با پلیس تماس گرفتند و اعلام کردند که چند ساعتی است صدای دزدگیر خودرو در این خیابان آرامش را از اهالی گرفته و صاحب خودرو هیچ قدمی بر نمی دارد. برای متوقف کردن آن

پس از این شکایت تیمی از ماموران کلانتری راهی محل شدند و با استعلام شماره پلاک صاحب خودرو را شناسایی کردند. خانم پرایدا در تماس با مالک پرایدا به تلفن پاسخ داد و گفت: ۱۰ روز پیش شوهرم با خودروی خود از محل زندگی ما در آبسرد دماوند در استان تهران خارج شد و دیگر برنگشت. در این مدت به دنبال او بودیم اما نتوانستیم اثری پیدا کنیم. ما معتقدیم که اتفاقی برای او افتاده است. با افشای این موضوع احتمال کشته شدن راننده ۳۰ ساله خودرو مطرح شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند. در بررسی های اولیه مشخص شد این مرد تبعه خارجی است که به همراه همسرش در باغی در آبسرد ماوند به عنوان نگهبان زندگی می کند. رد پای تماس های آنها به یک زن Drivenki مرتبط بود. این سرنخ تحقیقات را روی زن جوان بیگانه متمرکز کرد.

زن جوان مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: با گرفتن پول باغات را آبیاری می کنم. باغی که آن جوان در آن زندگی می کرد را آبیاری کردم و به همین دلیل با من تماس گرفت. تناقضات متهم در بازجویی ها باعث شد با دستور قضایی وی دستگیر شود و وی در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: مقتول زمانی که برای آبیاری باغ رفتم چندین بار مزاحم من شد و از او خواستم مزاحم من نشود اما نشد. من حتی تهدید کردم که به باغچه ای که در آن زندگی می کرد، می گویم که او می خواست به من تعرض کند، بنابراین من با میله آهنی به سرش زدم جنازه را در همان باغ دفن کردم».

سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با اعترافات متهم، جسد مقتول در باغ کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد و زن جوان نیز روانه زندان شد و تحقیقات در خصوص موضوع انگیزه او از قتل همچنان ادامه دارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا