ترندهای روز

زن معروف به قوی سیاه شوهرش را به قتل رساند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰، پلیس در یک تیراندازی مرگبار در تامپا، فلوریدا، ایالات متحده آمریکا درگیر شد. محل جنایت خانه ای بود که بالرین معروف اشلی بنلفد با همسرش در آن زندگی می کرد. بررسی ها نشان داد که اشلی زمانی که شوهرش در خانه تنها بود به ضرب گلوله کشته شد. این زن مدعی بود که برای دفاع از خود اقدام به قتل کرده است و در آن زمان به اتهام قتل درجه دو دستگیر شد و در رسانه ها به «قوی سیاه» معروف شد. نامی که به فیلم «قوی سیاه» اشاره داشت که در آن ناتالی پورتمن بازیگر مشهور هالیوود در نقش یک بالرین جوان بازی می کند. اشلی در دادگاه گفت که در روز حادثه، او و شوهرش با هم مشاجره کردند و او با ضربه ای که شبیه چکش به نظر می رسید به سر او ضربه زد. او فکر می کرد که شوهرش قصد دارد او را بکشد، بنابراین برای نجات جان او با اسلحه به او شلیک کرد.

اگرچه ادعای اشلی باعث شد که قضات دادگاه ابتدا او را به قتل درجه دوم محکوم کنند، اما دادستان ها استدلال کردند که اظهارات این زن متناقض است. زیرا نحوه شلیک گلوله ها به مقتول نشان می دهد که یکی از گلوله ها از پشت سر وی هنگام فرار از دست متهم شلیک شده است. آنها همچنین ادعا کردند که اشلی شوهرش را کشته تا بتواند حضانت فرزندانشان را به دست آورد.

در چنین شرایطی بود که چند روز پیش آخرین جلسه محاکمه سیاهپوست در دادگاهی در فلوریدا برگزار شد و قضات دادگاه اشلی را به قتل عمد محکوم کردند که به معنای آن است که او به ۳۰ سال زندان محکوم می شود. زندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا