ترندهای روز

زن میانسال؛ مظنون اصلی شلیک مرگبار به شوهر

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد ساعت ۲ بامداد ۱۸ تیر ماه در تماس با بازپرس موسی رضازاده مسئول نگهبان قتل پایتخت در آن زمان از مرگ مرد میانسالی خبر داد که شواهد اولیه در صحنه حاکی از قتل وی بود.

در پی اعلام این خبر، تیم جنایی به محل جنایت که فضای سبز حاشیه پارکی در منطقه جنت آباد بود، رفتند. با حضور بازپرس و تیم تحقیقات جنایی با جسد مردی ۶۰ ساله مواجه شدند که به نظر می رسید بر اثر اصابت گلوله به سر جان باخته است.

پس از ثبت مشخصات صحنه جنایت، بررسی هویت مقتول بر اساس مدارکی که ممکن بود همراه وی باشد در دستور کار قرار گرفت اما هیچ گونه کاغذ یا سندی مبنی بر افشای هویت وی یافت نشد. در کنار جسد مرد ناشناس جعبه ابزار پزشکی و عینک آفتابی قرار داشت. چند شاهد مدعی شدند که با شنیدن صدای تیراندازی به آنجا رفتند و جسد مردی میانسال را مشاهده کردند.

در حالی که شناسایی هویت مقتول به عنوان اولویت تیم جنایی در دستور کار قرار داشت و مراحل بررسی صحنه به پایان نرسیده بود، ناگهان زن میانسالی به همراه دختر ۱۸ ساله اش به آنجا رسیدند و شروع به داد و فریاد کردند. زن میانسال گفت: مقتول شوهرش است که چند ساعتی بود مفقود شده بود.

این زن توضیح داد: من چند سال پیش با محمود ازدواج کردم و دو دختر داریم که یکی ازدواج کرده و دیگری همان دختری است که با من آمده است. من پرستار منزل هستم و پدرم مدتی است که در بیمارستان بستری است. به همین دلیل من و خواهرم شیفتی پیش پدرمان در بیمارستان می ماندیم. دیشب پیش پدرم بودم و عصر به خانه آمدم و دیدم همسرم از معده درد شکایت می کند. در همان زمان مجبور شدم برای تزریق به خانه یکی از مراجعان بروم. به هر حال بعد از مدتی مراقبت از همسرم از خانه خارج شدم و وقتی برگشتم خبری از محمود نبود. هر چی به موبایلش زنگ زدم جواب نداد. چون معده اش درد می کرد نگران بودم و با دخترم دنبالش می گشتیم که متوجه ازدحام جمعیت شدیم و بعد با دیدن جسد همسرم شوکه شدیم و فریاد زدیم.

در ادامه تحقیقات، بازپرس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به سه دلیل دستور بازداشت همسر محمود را صادر کرد. دلیل اول این بود که زن مدعی شد جعبه حاوی تجهیزات تزریق را در خودرو جا گذاشته است در حالی که جعبه مورد نظر در چند قدمی جسد پیدا شده است. دوم اینکه با بررسی ادعای زن، زمان تماس وی با همسرش همزمان با شنیدن صدای شلیک گلوله و احتمالا اصابت به سر مقتول بوده است. موضوع سوم این است که چرا مادر و دختر برای یافتن جسد محمود که مدتی قبل قتل در آن اتفاق افتاده بود آمده بودند و به دنبال بیمارستان و مراکز درمانی نبودند.

در حال حاضر با انتقال زن میانسال به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، تحقیقات درباره این قتل ادامه دارد. همچنین بررسی آثار باروت و کشف ادوات قتل از مواردی است که می تواند بخشی از واقعیت ها و ادعای زن بازداشت شده را روشن کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا