ترندهای روز

زن پارکورکار قبل از مرگ مدعی شد شوهرش قاتل است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چند روز پیش به قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زن جوانی در یکی از محله های تهران از روی پل سقوط کرد و جان باخت.

همچنین بررسی ها نشان داد زن جوان به همراه همسرش در حال عبور از پل عابر پیاده بود که ناگهان به پایین سقوط کرد. در پی این حادثه فرزندان این زن با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از پدرشان شکایت کردند که مادرشان را عمدا به زمین انداخته است.

یکی از آنها گفت: مادرمان قبل از مرگ به عمه گفت که پدرمان او را به زمین انداخت.

خواهر این زن نیز به دادسرا احضار شد و گفت: همانطور که خواهرم گفت روز حادثه برای دیدن خانه ای از خانه خارج شدند. وقتی روی پل بودند، همسرش او را پایین انداخت. حتی زمانی که خواهرم در بیمارستان بستری شد، وقتی شوهر خواهرم برای معاینه به بیمارستان آمد، خواهرم با دیدن او شروع به جیغ زدن کرد و از او خواست بیمارستان را ترک کند. در نهایت خواهرم با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد و کسی جز شوهرش قاتل او نیست.

ماموران در تحقیقات از شاهدان متوجه شدند که مرد جوان همسرش را به پایین انداخته است. در این شرایط شوهر این زن دستگیر شد اما در بازجویی ها ادعای عجیبی کرد. وی گفت: من هیچ نقشی در مرگ همسرم ندارم و فکر می کنم او می خواهد با این طرح ۳ میلیارد تومانی را که برای خانه به حسابش واریز کرده ام تحویل بگیرد. وی ادامه داد: همسرم پارکور کار است و عمدا خود را پرتاب کرد تا با ایجاد صحنه بتواند پول مرا بدزدد. او هنوز زنده است و نقش مردگان را بازی می کند. این مرد با دستور بازپرس شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی پایتخت دستگیر و تحقیقات ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا