ترندهای روز

زورگیری شبانه ۳ پسر جوان از زن راننده

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

چند روز پیش زن میانسالی به دادسرای امور جنایی تهران گزارش داد که مورد تجاوز شبانه قرار گرفته است.

شاکی پس از طرح شکایت به شعبه پنجم بازپرسی بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران اعزام شد و با حضور در مقابل بازپرس مصطفی تقی زاده گفت: اینجانب راننده تاکسی کارآموز هستم و دو فرزند ۱۸ ساله دارم. و ۸، و کوچکترین پسر من عقب مانده است. من می رفتم سر کار اما شب حادثه خواب بود که او را در خانه گذاشتم و رفتم. همان شب حوالی ساعت ۱۲ درخواستی برایم ثبت شد و در راه بازگشت به خانه ۳ پسر جوان را که حدوداً ۱۸ ساله بودند را به مسافرت بردم. بعد از طی مسافتی مرا با چاقو تهدید کردند. سپس مرا مجروح کردند و از ماشین بیرون انداختند. ماشین و مدارک و موبایلم را گرفتند. بعد از آن گوشه خیابان دراز کشیده بودم و عابران و رانندگان رهگذر به کمکم آمدند و راهی بیمارستان شدم. الان هم با بهبودی نسبی برای شکایت از آن سه پسر جوان به دادسرای جنایی رفتم.

با انجام تحقیقات مشخص شد فرد متقاضی تاکسی اینترنتی مردی میانسال است. بدین ترتیب او احضار و مورد تحقیق قرار گرفت. مرد میانسال گفت: نمی‌دانم آن سه نفر چه کسانی بودند، اما چون چند شب پیش همسرم در خیابان به مشکل برخورده بود و شخصی برای آمدن او به خانه کتک زده بود که دو پسر جوان به خانه نزدیک شدند. من و از من یک ماشین اینترنتی برای آنها خواست. سعی کردم به آنها کمک کنم و بعد منتظر ماندم تا ببینم چه اتفاقی می افتد. دو پسر را دیدم که سوار ماشین بودند کوییک و کمی جلوتر، نفر سوم را بردند، بعد از آن من چیزی نمی دانستم تا اینکه توسط پلیس احضار شدم.

این مرد ادامه داد: آن شب دو پسر جوان به من گفتند که مشکل دارند و باید سریع به خانه بروند.

با این ادعای مرد میانسال، دوربین های مداربسته بررسی و اظهارات وی تایید شد. همچنین اثری از این ۳ پسر خشن نبود و بررسی های بعدی نشان داد خودرو کوییک شاکی پرونده در اطراف تهران پیدا شد و تنها جسد در اختیار ماموران قرار گرفت.

در حال حاضر بنا به دستور بازپرس تحقیقات برای شناسایی این سه پسر خشن ادامه دارد و ماموران به دنبال ردپایی از آنها هستند تا با به دست آوردن هویت محل اختفای آنها را شناسایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا