زیان شرکت مخابرات در نگهداری به ازای هرخط تلفن ۲۶۰ هزار ریال است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران و روسای مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اهمیت مدیریت منابع انسانی گفت: در خصوص نیروی انسانی با توجه به پیشرفت تکنولوژی می توان طرحی ارائه کرد که در آن می توان به مدیریت منابع انسانی اشاره کرد. ساختار چابک است و در آن آینده شرکت ارتباطات در نظر گرفته شده است. بودن
افق میهن مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران و روسای مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اهمیت مدیریت منابع انسانی گفت: از نظر نیروی انسانی با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، می توان طرحی را ارائه داد که در آن ساختار چابک است و باید به آینده شرکت ارتباطات از راه دور توجه کند.
سلطانی افزود: شرکت مخابرات ایران به عنوان یک شرکت فناور نیازمند نیروهای کارآمد و کلیدی است.
وی ایجاد جریان های درآمدی جدید و اصلاح، بهینه سازی و چابکی ساختار نیروی انسانی را از رویکردهای اساسی مخابرات برشمرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به مشکلات به وجود آمده در خصوص بیمه پرسنل گفت: شرکت مخابرات با کمبود نقدینگی مواجه است و در حال بررسی و رفع مشکل بیمه کارکنان هستیم.
وی بدهی، جریمه و تحقق بودجه امسال را با تهاتر املاک امکان پذیر دانست و تصریح کرد: تغییر در شرکت مخابرات ایران در حال انجام است و با توجه به گستردگی شرکت مخابرات ایران، این تغییر زمان بر و سخت است.
سلطانی افزود: بر اساس محاسبه قیمت کل توسط مشاوران شورای رقابت و صورت های مالی سال ۱۴۰۱ زیان شرکت مخابرات در تعمیر و نگهداری به ازای هر خط تلفن ۲۶۰ هزار ریال است و به دلیل عدم تطابق تعرفه ها. عدم اجرای دقیق قطعنامه ۴۶۶ و عدم به روز رسانی تعرفه خدماتی که به FCP ها ارائه می کنیم، ۸ هزار میلیارد خسارت به شرکت مخابرات ایران وارد شده است.
سلطانی بر ضرورت انجام تعهدات شرکت مخابرات ایران تاکید کرد و افزود: یکی از بندهای UNSP جریمه ۵ درصدی درآمد ناخالص در صورت عدم انجام تعهدات شرکت مخابرات ایران خواهد بود.
وی در پایان ضمن اشاره به اهمیت امور مشترکین و فروشگاه برند در شرکت مخابرات گفت: پیش بینی ما این است که با تلاش مدیران، معاونان بازرگانی و حوزه های مخابراتی با افزایش درآمد مطلوب و کاهش هزینه ها ، ارتباطات از راه دور از نقطه شکست خارج می شود و به خواست خدا ، به یک نقطه پایدار می رسد. اعلام وصول.