فناوری

سئول: دختر کیم احتمالا جانشین پدر خواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

ایسنا: سازمان جاسوسی کره جنوبی امروز (پنجشنبه) مدعی شد که دختر رهبر کره شمالی “احتمالاً وارث فوری کیم جونگ اون” است. این آخرین ارزیابی از دختر نوجوانی است که برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۲ در انظار عمومی دیده شد.

برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۲۲، جو آئه، دختر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در جریان آزمایش موشکی با پدرش دیده شد و از آن زمان تاکنون گمانه زنی های زیادی وجود داشته است و این ارزیابی سازمان جاسوسی کره جنوبی است. . اولین گزارش در نوع خود.

به گزارش آسوشیتدپرس، از آن زمان، این دختر ۱۰ ساله به همراه پدرش در مراسم عمومی شرکت می کند و خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA) او را «عزیزترین فرزند پدر» نامیده است.

سازمان جاسوسی کره جنوبی (سرویس اطلاعات ملی) کیم جو آئه را بر اساس تحلیلی جامع از فعالیت های دختر کیم جونگ اون، «جانشین احتمالی پدر» می داند.

این آژانس به آسوشیتدپرس گفت که هنوز در حال بررسی همه احتمالات در مورد جانشین کیم جونگ اون است، از جمله اینکه رهبر کره شمالی در سلامت کامل است، حداقل یک فرزند دیگر دارد و روز دوشنبه ۴۰ ساله می شود. .

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی می‌گوید گمان می‌رود کیم جونگ اون از دخترش که گفته می‌شود حدود ۱۰ سال سن دارد، استفاده می‌کند تا به مردم کره شمالی نشان دهد که یکی دیگر از اعضای خانواده کیم پس از او مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

به طور کلی حضور دختر کیم جونگ اون ناظرانی را که مدت هاست اوضاع کره شمالی را رصد می کنند شگفت زده کرده است. کیم جونگ اون و کیم جونگ ایل هر دو پس از رسیدن به سن بلوغ در انظار عمومی ظاهر شدند. در سال ۲۰۱۰، پسر کیم جونگ ایل که اکنون رهبر کره شمالی است، در سن ۲۶ سالگی خود را جانشین وی معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا