اخبار اقتصاد ایران

ساختار صنفی شهرستان خمام مستقل شد | فراخوان ثبت نام داوطلبین مدیریت اتحادیه‌های صنفی خمام

تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: ۱۲ اتحادیه مستقل صنفی در شهرستان خمام تشکیل می شود.

افق میهن، تیمور پورحیدری از ثبت نام از داوطلبان مدیریت اصناف و استقلال اصناف خمام خبر داد و اظهار داشت: فراخوان ثبت نام هیئت اصناف به مدت ۱۵ روز برای شهرستان خمام انجام شده است. .

گفت از هشتم آبان ماه ثبت نام داوطلبان مدیریت در انجمن های صنفی خمام در سامانه ساران به تدریج و به صورت مستمر آغاز می شود. در محدوده جغرافیایی خمام، طبق قانون نظام صنفی، رتبه ۱۲ اتحادیه صنفی به تفکیک مشخص شده است.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان گیلان به وصول کد تصویب از هیأت عالی نظارت بر تشکل های صنفی کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به جدید بودن و راه اندازی خمام، هماهنگی ها و طی مراحل قانونی انجام شد. تشریفات و ثبت رتبه ها در نظام جدید اصناف کشور برای تشکیل اتاق اصناف مستقل و اتحادیه های مجزا با موفقیت انجام شد.

مدیرکل سمت گیلان تعداد اتحادیه های محدوده خمام را ۲ هزار و ۲۳۵ واحد فعال بیان کرد و افزود: برای این تعداد اتحادیه در این شهرستان که به ۱۲ اتحادیه تقسیم شده است، فراخوان و انتخابات در سه مرحله پیش بینی شده است. هر بار برای چهار اتحادیه به مدت ۱۵ روز. داده می شود و از میان معتمدین حوزه فعالیت صنفی به عنوان رئیس، نایب رئیس و خزانه دار اتحادیه بر اساس قانون جدید انتخاب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا