فناوری

ساخت نام کاربری در نسخه وب واتس‌اپ ممکن می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

در اوایل سال جاری، گزارشی حاکی از آن بود که واتس اپ در حال توسعه قابلیتی برای اندروید و iOS است که به کاربران امکان می دهد نام کاربری برای خود ایران تحلیل کنند.

با استفاده از این ویژگی، کاربران دیگر مجبور نیستند شماره خود را با دیگران به اشتراک بگذارند

به گزارش دیجیاتو، اوایل امسال در گزارشی گفته شد که واتس اپ در حال توسعه قابلیتی برای اندروید و iOS است که به کاربران اجازه می دهد نام کاربری برای خود ایران تحلیل کنند. با استفاده از این قابلیت، کاربران دیگر مجبور نیستند شماره خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و اکنون گزارش ها از توسعه این قابلیت برای نسخه تحت وب واتس اپ خبر می دهند.

بر اساس تصویری که WABetainfo منتشر کرده است، به زودی می توانید در واتس اپ وب برای خود یک نام کاربری ایجاد کنید. البته این قابلیت هنوز در دست توسعه است و احتمالا در آینده ای نزدیک در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت، اما با توجه به اینکه در ماه ژوئن برای نسخه های موبایلی واتس اپ توسعه داده شده است، می توان انتظار داشت که این قابلیت در آینده ای نزدیک ارائه شود. .

به طور کلی این قابلیت که تقریباً به تمامی سرویس های پیام رسان و شبکه های اجتماعی مجهز است از حریم خصوصی کاربران محافظت خواهد کرد. با این حال، دیگر نیازی به ارسال شماره خود برای افراد برای برقراری ارتباط نخواهید داشت و می توانید با ارسال نام کاربری با آنها تماس بگیرید.

علاوه بر این، کاربران می توانند در هر زمان نام کاربری خود را تغییر دهند.

در هفته‌ها و ماه‌های گذشته گزارش‌های مختلفی به توسعه قابلیت‌های جدید واتس‌اپ اشاره کرده‌اند. اخیراً گفته شده است که قابلیت اشتراک صفحه نمایش برای این سرویس پیام رسان توسعه یافته است که با آن کاربران می توانند با دوستان خود فیلم تماشا کنند یا آهنگ گوش دهند. قابلیت پین کردن پیام ها یکی دیگر از قابلیت هایی است که ماه گذشته در اختیار کاربران واتس اپ قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا