ترندهای روز

سارقان تلفن همراه را شناسایی کنید ‏

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر نامعلومی از سه سارق تلفن همراه از شهروندان خواست در صورت سرقت توسط این افراد به پایگاه یکم پلیس آگاهی کرج مراجعه کنند.

سرهنگ حکمت الله شجاعی روز یکشنبه هشتم مهرماه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از مغازه ها در نقاط مختلف شهرستان کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که دو نفر از متهمان یکی زن و یک مرد وارد مغازه شده و این خانم دورترین اجناس مغازه را برای خرید افق میهن کرده و زمانی که صاحب مغازه در حال خوش گذرانی بوده است. مورد را آورد فرد دیگری با خودرو اقدام به سرقت گوشی صاحب مغازه کرد پراید و پژو ۴۰۵ نقره ای که نفر سوم بیرون مغازه منتظر همدستانش بود به سرعت از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی سه سارق و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان به چند فقره سرقت به این شیوه اعتراف کردند، تصریح کرد: با دستور بازپرس شعبه هفدهم بازپرسی دادسرای ناحیه دو کرج، تصاویر بدون پوشش متهمان منتشر می شود تا چنانچه شهروندان مورد سرقت و آزار و اذیت این افراد قرار گرفته اند جهت پیگیری موضوع و تشکیل پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی البرز واقع در بلوار کرج، ۴۵ متری کاج، خیابان نیک نژادی مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا