ترندهای روز

سارقان حرفه‌ای اطراف بیمارستان‌ها به کمین مسافران شهرستانی می‌نشستند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودروهای مسافرانی که از شهرستان برای مداوا به مراکز درمانی تهران مراجعه کرده بودند، ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد مشخصات ظاهری سارقان و خودروهای آنها را با پلیس شناسایی کردند. اقدامات اطلاعاتی و فنی و ارائه آنها به واحدهای گشت.

در گشت های هدفمند در ساعات مشخصی خودروی سارقان در کنار یکی از خودروهای پارک شده مشاهده شد و بلافاصله برای دستگیری متهم اقدام شد. ماموران یکی از سارقان را دستگیر کردند و متهم دیگر با خودرو متواری شد.

پس از انتقال متهم به کلانتری، در تحقیقات اولیه با به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، هویت و مخفیگاه متهم فراری کشف و ماموران پس از اخذ دستور قضایی به مخفیگاه وی اعزام و طی مراحل قانونی به محل اختفای متهم منتقل شدند. با انجام عملیات هماهنگ پلیسی وارد مخفیگاه متهم شدند و وی را دستگیر کردند. و دستگیر شد

در بازرسی از خودروهای شهروندان ۲۰۰ دستگاه شارژر تلفن همراه، لوازم جانبی تلفن همراه، قمقمه چای، لوازم شخصی، البسه، عینک آفتابی، مدارک هویتی و انواع وسایل شخصی شهروندان به ارزش حدود ۲ میلیارد ریال کشف شد. تبدیل شد.

در تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارقان با گشت و گذار در بیمارستان ها با شناسایی پلاک خودروهای این شهرستان محتویات آنها را سرقت می کردند.

متهمان ۵۶ و ۶۲ ساله دارای سوابق متعدد سرقت هستند و تاکنون ۱۰ متهم در این پرونده شناسایی و کشف جرایم احتمالی و شناسایی مظنونان این متهمان در دستور کار قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا