بانک و بیمه

سازمان برنامه تضمین نامه وام ۳۵۰ میلیونی مسکن را ابلاغ کرد| ساخت ۳۰۰ هزار مسکن برای کم برخوردارها

بازار؛ گروه خیابان و مسکن: غلامرضا صالحی در مراسم امضای تفاهم نامه بین بنیاد مسکن و ستاد توانمندسازی محلات مستضعف با اشاره به انجام مراحل اداری اعطای ضمانت نامه وام ۳۵۰ میلیونی برای ساخت مسکن روستایی و این بانک گفت: توزیع از هفته جاری آغاز می شود وی گفت: رئیس سازمان برنامه تضمین اعتبار را اعلام کرد.

اعطای وام بانکی وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی هفته آینده انجام می شود

رئیس بنیاد مسکن تاکید کرد: توزیع بانکی وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در هفته آینده انجام می شود. البته باز هم باید ماجرا را اینگونه بیان کنم، اولین بار بود که سقف وام مسکن روستایی به یکباره از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: البته وام مسکن روستایی از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت اما این بار شرایط متفاوت بود. اما خوشبختانه همه تلاش کردند و همکاری خوبی در این زمینه صورت گرفت.

در هر صورت تشریفات اداری ضمانت وام ۳۵۰ میلیون تومانی انجام شده و هفته گذشته این مراحل انجام و تشریفات اداری انجام شد.

صالحی ادامه داد: به هر حال برای اولین بار بود که وام مسکن روستایی از ۲۰۰ هزار به ۳۵۰ هزار افزایش یافت و مشکلی خاص و در نوع خود بی نظیر بود. به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان و این مراحل در هفته گذشته انجام شد.

طی هفته گذشته مراحل اداری ضمانت نامه صندوق ملی مسکن به سازمان برنامه و بودجه و از آنجا به بانک مرکزی انجام شد و در تاریخ ۳ آذرماه آذر همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز ضمانت نامه را امضا کرد

رئیس بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: مقررات این وام نسبت به قبل متفاوت بود گفت: طی هفته گذشته مراحل اداری ضمانت نامه صندوق ملی مسکن به سازمان برنامه و بودجه و از آنجا به بانک مرکزی انجام شد و در تاریخ ۳ آذرماه آذر همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز ضمانت نامه را امضا کرد.

صالحی تاکید کرد: این موارد باعث شده تا هفته آینده توزیع بانکی وام مذکور انجام شود و متقاضیان می توانند برای طی مراحل اداری و تشکیل پرونده با شعب بنیاد مسکن تماس بگیرند.

وی افزود: تاکنون ۱۰۰ هزار پرونده وام مسکن روستایی تشکیل و آماده ارائه به بانک های عملیاتی است.

صالحی ادامه داد: به منظور تامین مسکن ۲۰۲۰ خانوار ساکن در محلات کم برخوردار، توافقاتی بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و ستاد توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ برای ساخت ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی انجام شده است. طرح نهضت مسکن .

وی ادامه داد: تامین مسکن مردم اولویت دولت سیزدهم است و دولت باید مردم را خانه دار کند و این اقدام را نهضت ملی مسکن نامیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا